Show je laatste aankopen #4

@Karl_Lagerfeld Ik heb er eens een ketting besteld, op zich prima maar hangertje werd heel snel bruin. Dat ringetje is dus NIET verguld. De ketting zelf bleef wel goed maar heb m al lang niet gedragen.

Edit:
Heb de ketting er even bij gepakt. Voor de kleur heb ik er een 18 karaats gouden ring bij gelegd, zo kun je zien dat de kleur van de ketting wel veel geler is.

5 likes

image
Superluchtige viscose midi-jurk, en je kan de mouwen oprollen en vastmaken.
€16,50 bij Pieces!

image
Deze is ook van Pieces maar iets duurder, €31. Hij past heel mooi maar ik weet nog niet of ik 'm houd want de kleur/print is niet erg zomers vind ik. En ik draag alleen jurken als het +23° is haha.

Dit is een detail van de print:

Houden of nie?

• Houden
  • Terugsturen

0 stemmers

Bij twijfel niet doen, zeker als je al een jurk hebt die er (veel) op lijkt en die je net zo fijn vind en er leuker uit vind zien. Die 31eu kan je dan beter besteden aan een jurk (of iets anders) waar je wel van overtuigd bent

1 like

Besteld via Flexa, om kastjes te verven.

17 likes

Thanks

Nieuw tijdverdrijf haha

23 likes

Wat mooi! Waar bestel je dit? :slight_smile:

Via Etsy! https://www.etsy.com/nl/shop/OhSewBootiful
Deze set is nu alleen uitverkocht :slightly_frowning_face:

1 like

Bij Bol.com! Heb 'm vrijdagavond besteld :slight_smile:

@Suvi Ja klopt, het is echt veel geld. Heb 'm samen met m’n vriend gekocht dus dat scheelt wel iets, maar het blijft veel geld. Vooral als je inderdaad nog wat spelletjes erbij wilt…
Maargoed, geen reden beter dan nu haha

1 like

Rutte: je mag niet sociaal doen t/m 1 juni
Helvegen: dan doe ik maar minder sociaal tegen mijn bankrekening:

23 likes

Deze boeken werden vanmiddag gebracht door de boekenwinkel op de fiets!

25 likes

Van de Only! Heb hem via zalando besteld!

1 like

Een bierpakket, als ik dan toch niet naar de kroeg kan, dan maak ik er zelf een kroeg van.

11 likes

Dat moet wel goed komen. Eerst de serie gekeken, toen de boeken gelezen en nu de game spelen. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Meel, bloem etc van de molen na een tip hier op het forum. Echt een aanrader en de mannen die er werken waren zo lief! Ga nooit meer meel in de supermarkt halen.

51 likes

yes wat leuk welkom bij de switch club!

1 like

image

heb ik voorlopig weer wat te doen

3 likes

Wat nou pleepapier hamsteren. Get your priorities straight.

49 likes

Yeaaaj, super lekker, goed en duurzaaaam. Hou van dit concept🕺

#Nosponverder #nofarmernofood :nerd_face::nerd_face:

8 likes

2 x een 60 cl mok

21 likes