Show je laatste aankopen #4

Goedzo goedzo goedzo! Hier werkt m’n vriend en het vlees is zo ontzettend lekker. Ze hebben nu ook eindelijk combi-pakketten met rund en kip. Hit me up voor kortingscodes.

7 likes

I hit you up! :slight_smile:

Ik heb een verzoek tot FF-kortingscode ingeleverd, hou je op de hoogte.

13 likes

Omdat ik het niet kan laten :sweat_smile:
(Beauty and the beast en Alice in wonderland)

3 likes

De combi wil ikidd ook proberen!

7 likes

image https://images.tbr.mindbus.nl/libris/book/cover/9781925228014?hash=&width=170

Kan drie maanden geen jongens uitnodigen dus moet het toch op een andere manier oplossen

8 likes

Oh de white musk :heart_eyes: mijne is net op, ik ga ook gelijk bestellen. Favoriete geur ever :heart:

Ja echt zo lekker. Bij de etos hebben ze kleine bruisballetjes en een geur ervan is ook white musk :blue_heart:. Had ze voor mijn zoontje in bad gekocht. Rook de geur en dacht gelijk… ohja even de parfum weer bestellen.

1 like

Oooooh echt die moet ik ook hebben! Een white musk bad. Zalig!

Geleuter en musk adoratie

Bij het tuincentrum hebben ze van die wax melts voor in van die branders met ook precíés die geur. Belachelijk duur maar wel echt heel lekker :heart_eyes:

Ik heb ook altijd wel moeite met geuren icm de zuurtegraad van mijn huid maar zodra een geur musk bevat komt het meestal wel goed.

Oh die grote bak bij intratuin? Weet je naam van de geur? Ja iets met musk, i know. Maar misschien zijn er meerdere hahaha?

Ja bij de Etos. Weet alleen niet of elke etos ze heeft en anders wil ik er wel een paar sturen naar je. Naar de crisis. Better safe then sorry.

Gewoon Musk! Beetje roodbruinige kleur. Er is er maar 1 die zo heet en ruikt.
Wel van het merk scentchips.

Samenvatting

Okee superlief! Ik ga de bruisballetjes in m’n notities neerzetten voor na de crisis, als ik ze dan niet kan vinden dan stuur ik je een pb, goed?

1 like

Die donkere musk is ook zoo lekker! Ik heb ook de mannenvariant! Ook heerlijk

2 likes

<3

17 likes

Nu ben ik ook heel benieuwd naar de bruisballen! Van welk merk zijn ze en in wat voor verpakking zitten ze?

1 like

114 euro mét gps. Eat that fitbit. Hoop alleen dat hij niet te groot is voor mijn pols.

19 likes

Volgens mij geen specifiek merk, maar van de etos zelf. In van die (schep) bakken.

Edit:

2 likes

15 likes

Oh, interessant! Ik heb hem geprobeerd te vinden via Google afbeelding zoeken, is het de AmazFit? Wil je laten weten hoe 'ie bevalt als je hem binnen hebt?

Waar heb je het kleed gekocht?