https://www.stories.com/en_eur/clothing/jackets-coats/jackets/product.wool-blend-herringbone-check-jacket-beige.0793985001.html
Met de code EXTRA20 krijg je nog 20 procent korting erbij
Thanks! Zat bij blazers te kijken dus kon hem niet vinden! Heb alleen geen idee hoe &Otherstories valt, gewoon true to size?
Ik zou ook de bovenste doen
Dat vind ik altijd ontzettend verschillen per kledingstuk Ik heb normaal maat 34/36 maar ik heb van other stories kledingstukken variërend van maat 32 tot 38, ik heb deze gewoon in een 36 genomen omdat ik bang ben dat de mouwen anders te kort zijn maar ik vind het altijd een beetje een gok haha
Nieuwe skincare, ben benieuwd
Heb ‘m binnen en wonder boven wonder past hij me. Was al bang dat ik hem met mijn 1.85 sowieso niet zou passen. De lengte van de armen mocht langer, maar dit is acceptabel haha.
Deze zoektocht heeft 2 jaar geduurd.
Heel mooi!
Die onderste 3 producten gebruik ik. Dat zijn echt aanraders! Bevallen mij heel goed.
Maar dan met het facie van m’n baby erop. Een fotokaart voor m’n ouders, omdat ze haar zo missen. Super gemakkelijk via de PostNL app. Of is er al kaart-stuur-schaamte?
Aaah super, ziet er heel mooi uit inderdaad!!
Aangezien het sparen nu erg lekker gaat (niet uit eten, geen random bezoekjes aan de winkel), mag ik van mezelf max 30 euro per week uitgeven aan iets leuks. Het is voor mij en mijn vriend (hij 30 en ik 30). Dus 30 euro voor deze week is geclaimd
Yay #teamgeel
Gebruik je nog meer van image?
Goeie besteding! Vorige week vrijdag begonnen en deze week vrij gehad. Ik had niet eens door dat het nu alweer vrijdag is… Opstaan, douchen, spelen, eten, spelen, slapen en repeat
Hoe bevalt hij! Heb je alleen the Witcher of nog meer spellen?
Ja ik ben er super blij mee :D. Ik heb verder nog Animal Crossing direct gekocht. Ik wissel nu steeds het studeren/werken steeds af met dingen doen in Animal Crossing.
Ja de Vital c cleanser, de Vital c Hydrating repair crème en het overnight mask. Wil niet meer wat anders voor mijn huid. Al heb ik wel even getwijfeld over de prijs.
Huh kaart-stuur-schaamte? Dit is toch juuuuuist een tijd om mensen kaartjes te sturen?