Ik heb er 100 in huis staan dus je komt een heel eind.
Misschien omdat post-nl heeft opgeroepen niet teveel post te versturen?
Oh rly? Compleet gemist. Maar dan snap ik het
Superleuk! Waar heb je deze besteld?
Zit daar ook blondering bij?
Nee volgensmij niet. Heb hier de ingredienten voor je. Er staat iniedergeval al wel op de achterkant van het doosje dat je het met donker haar niet kan gebruiken, dus echte blondering zal er dan niet in zitten.
Laatste keer dat ik een ~statement necklace~ kocht was in 2012 ofzo haha maar ik vind deze wel leuk. Handig om op effen pyjamashirts te dragen bij videocalls

Volgens mango is dit een oversized zonnebril maar ik vermoed dat het bij mij als gewoon valt (brede wangen).
Update: Ze vindt het spel heel leuk en denkt dat ze het gebruik van de Switch wel onder de knie krijgt!
Aliexpress! Echt voor €3/€4 oid
weet even niet waar ik het het beste kan vragen, maar hier zie ik regelmatig aankopen van Gymshark. Is het normaal dat een Gymshark legging binnen 3 maanden kapot is? Gewoon echt gescheurd?
Had voor dat geld wel wat meer kwaliteit verwacht. Sport maar 1x in de twee weken ongeveer…
Nee, heb je dan niet een maat te klein gekocht? Ik heb die van mij al een paar jaar, en eentje sinds vorig jaar. Allebei helemaal prima, en ik sport elke dag :’) (ik draag ze niet elke dag, maar wel vaak)
Nee denk het niet, had M en S gepast en de S zat echt beter… ben zelfs afgevallen
Aw wat zonde dan. Welk model had je?
Nee is niet normaal! Contacteer ze even via FB Messenger. Bij mij was t logo gescheurd, ik kreeg een tegoedbon. Volgens mij heb je 6 maanden garantie.
Isabel Marant Beth sneakers! Zitten ook heel fijn.
Als je tussen twee maten twijfelt, kies de grootste.
Ja ben ik aan het doen! Las goede verhalen over hun klachten afhandeling.
@Kurisu Vital Seamless! Geen idee verder, is m’n eerste legging daar en stond eigenlijk op het punt een tweede te bestellen (of te vragen voor m’n verjaardag) Ik doe yoga en zumba, dus niet eens heel intensief haha. Dus als je tips hebt voor ander modellen, hoor ik het graag!
Ah top, dan moet het goed komen. Ik kan zelf de camo en flex aanraden, maar ben zelf ook fan van de vital seamless.
Zal die ook onthouden! Vond het maar lastig kiezen hoor haha! Heb ze een bericht gestuurd met alle foto’s enzo. Ben benieuwd! Niet geschoten is altijd mis.