Show je laatste aankopen #4

Als je fan bent van rare structuren kan ik je caseïne eiwit ook aanraden

1 like

haha ja daar heb ik toevallig ook een pot van staan :grimacing: Maar die gebruik ik alleen sochtends/voor het slapen en niet direct na t sporten. Caseine wordt echt extreem dik, wel lekker om met ijsklontjes te mixen tot een soort ijs

Weet niet of ik te laat ben, maar er zijn altijd wel kortingscodes voor MyProtein te vinden van 30% geloof ik

heb ik ook allemaal gebruikt hoor :stuck_out_tongue: 35% korting op vegan + 30% korting op bestsellers + 40% korting op random producten. Myprotein heeft die codes echt altijd (het triggert me ook net iets te vaak maar goed)

1 like

staan gewoon op de site? Op de voorpagina, overal op de banner

Waar heb je hem gevonden? :blush:

Caseïne is fijn om fluff mee te maken. Lekker en vult heel erg.

Bol, maar vrees dat er weinig voorraad is.

Net 30 uitgegeven aan een tandpasta en mondwater. Maar ik heb zo’n zere bek de laatste tijd! Alles in mijn mond doet zeer. (Incl aften) En dit spul is blijkbaar goed voor allerlei mondproblemen
Radeloos

3 likes

Dit heb je vast allang geprobeerd dus negeer het als dat zo is, maar mijn tandarts raadde paradontax aan bij tandvleesproblemen.

Ik hoop voor je dat dit werkt!

1 like

Dank voor de tip! Ik heb ‘m net ook besteld :hugs::hugs:

1 like

Nice, heb hem ook besteld!

2 likes

Die mandarijntjes zitten in de snoepjes voor droge mond. Die heb ik dan niet besteld.

Het is sls vrije tandpasta met zuurstofcomplex

@crazyplantlady heb daar wel aan gedacht, (vind het vies) maar ik heb last van mondbranden en aften.
En dit werd op een tandartssite aangeraden precies daarvoor, en droge mond

1 like

Waar is die witte trui van? Love die wijde mouwen!!

Van Acne (gekocht op farfetch)

Kan nu echt mijn eigen CrossFitboxje beginnen.

4 likes

Mag ik vragen waar je deze hebt besteld? Wil ook steeds een kettlebell enzo bestellen, maar overal uitverkocht naar mijn idee!

Ik wil meer burgerpunten

6 likes

waar is dat onderste geval voor?

Ik heb dit bij Sportbay besteld. Kettlebell heb ik al eerder besteld bij Gorilla Sports!

@Kurisu Ab mat! Om spanning te houden op je core tijdens sit-ups. Zo kan ik er iig flink wat achter elkaar.