Show je laatste aankopen #4

Nee, gewoon bankkaart. :sob:

om te zonnen op m’n balkon ipv in Thailand zoals gepland

voor elke home office day een ander chillpak

en back-up chillpak

16 likes

Aw helaas! Hopelijk valt het mee en heb je geluk

1 like

Via amazon! https://www.amazon.de/Vesper-Katzenmöbel-High-Base-walnut/dp/B00SOTG05S?ref_=ast_bbp_dp&th=1

Hier heb ik hem ook gevonden: https://www.hornbach.nl/shop/VESPER-Krabpaal-V-High-Base-walnoot/5723426/artikel.html, maar die leveren niet naar België

1 like

Via de Nintendo E-Shop. Spyro was nu 50% afgeprijsd en 19,99 euro.
Monopoly was nu 75% afgeprijsd en 9,99. Heb ik nog wat gouden coins tegen aangegooid en was iets van 25 euro kwijt. Nu wachten tot volgend weekend. Hopelijk dan splatoon afgeprijsd.

9 likes

en ook Monpoly :joy:

5 likes

Leuk! Laat je weten hoe Mario is? Twijfel of ik het leuk ga vinden.

Ik ben gewoon geweldig al zeg ik het zelf.

7 likes

Ik vind het 10 euro wel waard maar absoluut niet de normale prijs. Sorry @Mario bro, ik zou toch maar bij je loodgieterbaantje houden.

2 likes

:pleading_face:

2 likes

Ik woon nu tijdelijk weer thuis dus ik laat het op een pakketpunt leveren om het op te halen wanneer m’n ouders werken, want ik bestel veel te veel en heb geen zin in commentaar :joy:

22 likes

Thanks, echt een leuke krabpaal!

1 like

Ik heb eens mijn zwager tot bloedens toe gelrabd door halli galli.
Sinds dien spelen we het niet meer.

2 likes

Een nieuwe hobby gevonden in yoga, dan mag een mooie mat niet ontbreken :woman_shrugging:

28 likes

Getrapt of gekrabd :stuck_out_tongue:

1 like

Verhuisd dusssss nieuwe spullen:

Marty de Palm & het Swing Trio + luxe potten van Plantsome

Babyplantje Chuck Jr. van Plantsome

Grote ‘lijst’ van H&M

Kleine ‘lijst’ van H&M

Nieuw fruitmandje van H&M

21 likes

Ik heb dus ook die palm van Plantsome en wij noemen hem ook nog steeds Marty en al onze vrienden dus ook. Het is echt een gezinslid geworden :sunglasses:

3 likes

Deze, heerlijk om weer in een hele andere wereld te zitten met een tof verhaal en leuke karakters.

image

En deze zodat ik wat meer beweging krijg, alleen wandelen ben ik nu wel zat.

5 likes

Treat yo self (deze quarantine life moet echt ophouden), want allebei met 15% korting. Mag trouwens een van de twee houden, dus dat wordt nog een interne strijd.

11 likes

Steelseries Arctis Pro Wireless

Verjaardagscadeautje voor vriend zijn 30e verjaardag binnenkort. Kostte me een rib uit mijn lijf, maar weet dat hij er al wat langer op zit te azen. En krijg ook altijd dure cadeaus van hem.

2 likes