Ik ben gezwicht. Via marktplaats compleet met een hoes en pennetje!
Iemand, houd me tegen! Ik blijf maar online shoppen in deze thuiswerktijd
beide via ASOS (jurkje ASOS design en schoenen nike)
Vet leuke jurk! Was nog op zoek naar zo iets dus ga ook maar kijkje nemen op ASOS
Jaaa vond ik ook! Hij is ook van katoen dus ik hoop casual genoeg voor een normale lente/zomerdag
Denk er maar aan dat bijna helemaal niemand je gaat zien in je nieuwe kleren. En tegen de tijd dat we weer naar buiten mogen is de nieuwigheid er van af en heb je geen geld meer voor nieuwe kleren
Die gedachtegang werkt goed voor mij
Na drie weken ben ik wel toe aan een nieuwe huispak
Trui
Legging
Ben ook sinds drie weken een compleet ander persoon geworden, want een maand geleden had ik nooit gedacht dat ik zo’n mat zou kopen voor thuis
Oja en ik bak ook opeens
Toe maar een lulu lemon legging als huispak Fancy
Ik heb stiekem een nieuw account aangemaakt om 10% te krijgen hahah, ASOSNEW20 is dat
Verlaat slagingscadeautje (lees: smoesje om geld uit te geven), hij was opeens eerstehands weer op voorraad
Oh die echt heel leuk! Heb ik laatst ook gemaakt.
Ik ga overstappen op vegan eiwit poeder, ben benieuwd. Heb wel eens samples gehad van de vegan mix en die vond ik goed te doen, maar wel duur vergeleken met deze twee. Scheelt in elk geval al dat ik niet vies ben van rare texturen of nasmaken haha
Als je fan bent van rare structuren kan ik je caseïne eiwit ook aanraden
haha ja daar heb ik toevallig ook een pot van staan Maar die gebruik ik alleen sochtends/voor het slapen en niet direct na t sporten. Caseine wordt echt extreem dik, wel lekker om met ijsklontjes te mixen tot een soort ijs
Weet niet of ik te laat ben, maar er zijn altijd wel kortingscodes voor MyProtein te vinden van 30% geloof ik
heb ik ook allemaal gebruikt hoor 35% korting op vegan + 30% korting op bestsellers + 40% korting op random producten. Myprotein heeft die codes echt altijd (het triggert me ook net iets te vaak maar goed)
staan gewoon op de site? Op de voorpagina, overal op de banner
Waar heb je hem gevonden?
Caseïne is fijn om fluff mee te maken. Lekker en vult heel erg.