Show je laatste aankopen #4

Bol, maar vrees dat er weinig voorraad is.

Net 30 uitgegeven aan een tandpasta en mondwater. Maar ik heb zo’n zere bek de laatste tijd! Alles in mijn mond doet zeer. (Incl aften) En dit spul is blijkbaar goed voor allerlei mondproblemen
Radeloos

3 likes

Dit heb je vast allang geprobeerd dus negeer het als dat zo is, maar mijn tandarts raadde paradontax aan bij tandvleesproblemen.

Ik hoop voor je dat dit werkt!

1 like

Dank voor de tip! Ik heb ‘m net ook besteld :hugs::hugs:

1 like

Nice, heb hem ook besteld!

2 likes

Die mandarijntjes zitten in de snoepjes voor droge mond. Die heb ik dan niet besteld.

Het is sls vrije tandpasta met zuurstofcomplex

@crazyplantlady heb daar wel aan gedacht, (vind het vies) maar ik heb last van mondbranden en aften.
En dit werd op een tandartssite aangeraden precies daarvoor, en droge mond

1 like

Waar is die witte trui van? Love die wijde mouwen!!

Van Acne (gekocht op farfetch)

Kan nu echt mijn eigen CrossFitboxje beginnen.

4 likes

Mag ik vragen waar je deze hebt besteld? Wil ook steeds een kettlebell enzo bestellen, maar overal uitverkocht naar mijn idee!

Ik wil meer burgerpunten

6 likes

waar is dat onderste geval voor?

Ik heb dit bij Sportbay besteld. Kettlebell heb ik al eerder besteld bij Gorilla Sports!

@Kurisu Ab mat! Om spanning te houden op je core tijdens sit-ups. Zo kan ik er iig flink wat achter elkaar.

Ik dacht al zoiets! Love dat dit soort dingen bestaan, ik gebruik gewoon een stevig kussen haha

(alhoewel ik neglect mijn buikspieren graag dus eigenlijk gebruik ik niks)

1 like

Ik mag dezd niet meer gebruiken van de fysio omdat je onderrug dan hol komt en mensen vaak dan vanuit hun rug gaan trekken. Moest eerst echt wennen zonder maar vind het nu heel fijn, kont blijft ook gewoon op de grond zonder een matje.
Vriend van me heeft een echo bike gekocht :flushed:

1 like

Oh! Geen last van… ik span nog steeds vanuit mijn buik hiermee. Ik zou ook wel een echo bike willen, maar geen ruimte.

1 like

Laat de zomer maar komen

21 likes

afbeelding

Tafelkleed

Twee linnen broeken zodat ik dit jaar niet de fout in ga (zoals vorig jaar) en iets luchtigers aan kan tijdens het werk. :hot_face:

18 likes

Linkje naar de broeken :)?

:grimacing:

4 likes