Show je laatste aankopen #4

Ah dan heb je geluk inderdaad! Ik pas daar helaas niet in :see_no_evil:

Deze ventilator, ben een sucker voor marketing.

10 likes

Omdat ik de deur niet uit wil en deze aan de deur bezorgt worden :partying_face:. Vegan gele en oranje paaskoeken #supportyourlocal, had nog niet genoeg te eten voor pasen :sweat_smile: :woozy_face:

25 likes

Zien er lekker uit!

1 like

Zijn ze ook! Ik heb de normale roze variant al gehad :yum:

1 like

Omg wow zou dit ook de reden zijn dat ik niet meer op rekening kan betalen??

Ja ik ben ook zo, als ik twijfel gaat het terug. Vind het echt heel kut want ik betaal altijd alles op tijd…

1 like

Ik kan juist alleen maar met iDeal betalen terwijl ik vroeger wel met CC kon. CC vind ikzelf fijner want ik retourneer ook veel dus dan ben ik het geld niet tijdelijk ‘kwijt’. Maar dat vindt zalando dus niks, dus ik kan nu alleen nog maar met iDeal betalen… Dat beïnvloedt wel de hoeveelheid bestellingen die ik nu nog doe :woman_shrugging:

3 likes

#supportyourlocal Ik heb net voor mij en mijn vriend een paasbrunch gekocht bij een restaurant hier in de stad. Ze komen het zondag thuis bezorgen! En er gaat ook nog een deel van de opbrengst naar de voedselbank.

44 likes

HOE BESTEL IK DIT??? Ik zie alleen de roze!

Edit: Nevermind ben skeel

1 like

Edit: en ik te langzaam :nerd_face:

1 like

Terwijl ik het dan juist raar vind dat jij dus alleen met CC kan betalen en ik juist niet meer :rofl:?! Exact tegenovergesteld.

Ben wel kritischer. An sich is dat natuurlijk niet erg hahaha

Onpopulaire mening misschien maar ik vind het wel goed dat zoveel retourneren ontmoedigd wordt. Superslecht voor het milieu, er wordt megaveel kleding daardoor vernietigd. Ik ben ook helemaal voor verzendkosten en retourneerkosten, dan denken mensen misschien twee keer langer na voor ze hun mandje volgooien en driekwart weer terugsturen. Zalando doet dit vast niet vanuit milieuoverwegingen, maar toch. Als een bijkomstigheid is dat mensen wat weloverwogener kopen vind ik dat alleen maar goed.

63 likes

Ik las ooit dit artikel en moet hier nu aan denken. Misschien vind je dit interessant om te lezen. https://decorrespondent.nl/10941/voor-23-59-besteld-morgen-in-huis-hoe-dan/4407775702638-ee3c8f8d

1 like

Over de Zalando-discussie: ik heb ook gehad dat ik ineens alleen maar met CC kon betalen. Ik heb toen een nieuw account aangemaakt, ik heb een gmail en heb er toen op een random plaats een punt tussen gezet en toen kon ik een nieuw account aanmaken. Gmail leest geen punten dus mails komen gewoon nog aan. Dat mijn adres hetzelfde was, was blijkbaar geen probleem, want ik heb nu een nieuw account en kan weer gewoon op rekening of met iDeal betalen.

Nou vind ik Zalando eigenlijk sowieso kut omdat je echt gericht moet weten wat je wil hebben, als je denkt doe maar een jurkje krijg je 50.000 resultaten. Aint nobody got time en zin for that

3 likes

Yep, ik ben zelf ook altijd heel kritisch op wat ik hou van een bestelling.
Ik stuur dus best veel terug. zowel bij Zalando als bij Wehkamp en Wefashion kan ik inmiddels niet meer op rekening betalen omdat ik een te groot deel van mijn bestellingen retourneer.

1 like

Wat verder zou helpen als de maatvoering en dan met name van vrouwenkleding gewoon eens écht uniform is (en fuck vanity sizing). Natuurlijk moet je altijd zelf rekening houden met stofkeuze en het model van het kledingstuk, maar nu is het gewoon bizar. En ik vind dat bij best veel ketens de fysieke collectie niet goed aansluit op de doelgroep die op die plaats vaak winkelt. Zo kwam ik erachter dat de oude C&A in dit kutdorp hippere kleding van de C&A aanbiedt dan de winkel in het vernieuwde Hoog Catherijne. :joy:

9 likes

Je wordt meestal uitgesloten op basis van e-mail adres. Dus een nieuwe aanmaken zou wellicht helpen!

Volgens mij kun je een kleding stuk een Max aantal x online versturen en laten retourneren, omdat het daarna onverkoopbaar is geworden (schade, vies etc).

Daarna wordt het vernietigd, kan het naar de opkoper gaan of Sample sale.

1 like

H&M

Band merch

7 likes