Show je laatste aankopen #4

Ik kon niet meer op rekening bestellen. Nieuwe account gemaakt met ander mailadres, wel zelfde leveradres. Kon gewoon weer op rekening bestellen… maar toen ook 2/3de terug gestuurd (bestel bv soms verschillende maten), dus volgende keer kan ik dat misschien alweer niet, nog niet opnieuw gekeken.

1 like

Dat artikel dat @Branko postte is wel een goed introductiestuk en veel wordt vernietigd omdat dat goedkoper is dan het weer verkopen helaas. Ik ben niet heilig hoor maar er is helaas best wel wat mis met de fast fashion industrie, en we zijn het zo gewend geraakt dat we zoveel spullen in een muisklik onder handbereik hebben en het dan soms dezelfde dag nog gratis bij je voordeur ligt. Het is dan heel makkelijk om te vergeten tegen welke prijs dat is. Want die is er wel degelijk, alleen zijn wij niet degenen die hem betalen. Maar elke kleine stap om bewuster te kopen juich ik daarom van harte toe! Als jij zo al bewuster koopt dan voorheen dan is dat al een stap in de goede richting toch.

3 likes

Helemaal mee eens!

En voor de verdere Zalando discussie; ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat Zalando nu amper winst draait omdat ze iedereen belooft hebben dat het gratis retourneren is. Die ene klant die niks meer besteld boeit ze niks qua kosten, maar het uitsluiten van bepaalde betaal methodes zorgt er wel voor dat ze minder retouren ontvangen van klanten die daarom bekend staan (wat ze ongeveer 15 euro kost per geretourneerd pakket) en de nieuwe klanten alsnog kunnen lokken met gratis verzenden en retourneren (die dan hopelijk niet retourneren). Voor bronnen verwijs ik graag naar dit artikel
https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2263443-jouw-gratis-retourzending-is-niet-zo-gratis-als-je-misschien-denkt.html

2 likes

DIT, ik geef het altijd op als ik zoveel resultaten zie. Ik vind asos op dat vlak gebruiksvriendelijker

3 likes

Ik had dat vooral toen ik was afgevallen toen kwam ik erachter dat bij de C&A vaak de kleinste maat nog te groot is en dat ik bij een ander keten echt 3 maten groter moest nemen. :joy: Als ik dan de meest logische maat van die broeken alleen had besteld dan had ik alles moeten terugsturen.

1 like

Ik vind het an sich ook een goede zaak. Maar ik vind dan wel dat webwinkels iets duidelijker mogen zijn over retourkosten! Soms moet je echt in de krochten van een site zoeken, niet te doen. Dan zet het er groot op, dikke prima. Dan word ik nog kritischer en zou ik als ontzettende materialistische consument echt alleen bestellen wat ik WIL als het past. Ipv alles wat leuk lijkt maarja wil ik het?

Heel mooi die broek, gewoon houden hoor!

2 likes

Man man man heb even die site opgezocht, naast deze koeken zien die brownies er ook geweldig uit. Had ik dit maar niet gezien :cry: Eet smakelijk! :blush: :blush:

1 like

Ja die zijn ook heul lekker allemaal :hot_face:. Dankje!

1 like

Wat nieuwe plantenvriendjes

33 likes

17 likes

Is dat een eierpyjama? :open_mouth:
Waar vandaan?

Yes! Van de h&m :egg: :egg: :egg:

1 like

afbeelding

10 likes

37 likes

Wat een geweldige tas. Coach had een dinosaurus sleutelhanger en die vond ik heel vet maar mijn portemonnee niet.

1 like

1381650.jpeg
En een hoes

8 likes

Pot verf in deze kleur voor de tuinstoelen

22 likes

Deze is betaalbaar! Ik ken de shop niet dus ik hoop niet dat 'ie er heel cheap uitziet!

Hebben jullie het bericht op de site van The Sting/Costes gezien?

https://www.costesfashion.com/nl-nl/503

Lijkt alsof ze de aantallen in hun webshop gewoon niet goed hadden staan of zo… Volgens mij hadden veel mensen hier tijdens de sale ook flink wat besteld?