Show je laatste aankopen #4

Nee in de winkel! Vond hem net online ook niet

En nu is het AFGELOPEN KARL

Dit nikkie setje. SO naar de nikkie lovers hier

6 likes

Nieuwe laptoptas, het is de achterste (donkere). @Zeezout made me do it

18 likes

Oeh, waar is deze van?

Ooooooh :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: sorry! :raising_hand_woman:t3:

1 like

Kerstcadeautje aan mezelf. :heart:

27 likes

2 likes

Nu moet ik ook een nieuwe sjaal kopen

M’n vriend ziet me aankomen :roll_eyes: iemand nog een goede reden voor een nieuwe sjaal (ik heb er 3 voor de winter, dikke dus, daarnaast genoeg dunne :sweat_smile: )

Vraag aan @Bergson die heeft er ook al 100 dus ze zal vast een aantal goede redenen hebben

2 likes

image
image
image

Hudson’s Bay had 70% korting omdat ze gaan sluiten dus dan heb je bovenstaande voor 50 euro.

Bodysuit en een jurkje, uitgaanskleding :woman_shrugging:

18 likes

Die van mij begon ook al te klagen; “waarom moet je vier van die sjalen, je kan er maar één tegelijk dragen hoor”. Ik heb de sale-prijs van de Bijenkorf laten zien, maar daar is hij al weken uitverkocht. Vervolgens gauw voor de volle prijs bij Net-a-Porter besteld. :joy:

5 likes

Hahaha goeie!
Ik was al iets aan het bedenken wat hij echt echt echt :unamused: moet hebben waarna ik de sjaal die ik net tegen kwam mag kopen :innocent: . Alhoewel, ik heb wel een kerstcadeautje verdiend. Dat wordt plan b :sunglasses:

1 like

10 likes

Eigenlijk de aankoop van mijn vriend, maar de meningen op het forum waren wel doorslaggevend. :nerd_face:

33 likes

Waar is de bodysuit van?:heart_eyes:

Van Missguided!

Voor kerst :christmas_tree::santa:t3:

21 likes

Dit wil ik al jaren kopen, maar ik word thuis uitgelachen

Waaat, waarom? Het lijkt me juist heel gezellig om dit te doen. :anguished:

Mij lijkt het ook gezellig. Mijn man lijkt het een onding. Die eet liever gewoon een grote pizza.