Show je laatste aankopen #4

Mini pizza’s is zoveel chiller! Nu kun je allerlei verschillende smaken pizza maken, geen keuze stress.

3 likes

Je kan altijd nog tegen je man zeggen dat je een aanvulling hebt gekregen op je kerstpakket, een pizzarette! Zo toevallig! :laughing:

2 likes

En dan ingepakt laten versturen door Bol met een briefje. :joy:

2 likes

Wibra

18 likes

Met -50% bij de Bijenkorf :blush:

34 likes

Super mooi!

1 like

Hopelijk zit het lekker.

4 likes

Bedankt!

Mooie jas! Hij kwam me zo bekend voor en ineens wist ik het… Ik las vanmorgen dit artikel:

5 likes

Hier ga je veel plezier van hebben!
Misschien heb je deze tip dan ook al gehad maar wij gebruiken altijd doorgesneden shoarma broodjes als bodem. Is iets sneller klaar dan deeg :grin:

1 like

31 likes

Haha, ik hoef daar thuis niet over te liegen hoor. Je hebt me wel op een idee gebracht, want ik heb nog een vvvbon liggen uit mijn kerstpakket

https://koidazur.nl/

1 like

Haha was je op de Amsterdamsche Kerstmarkt?

Nike schoenen mèt glitters :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

had echt geen sjaals nodig maar in de sale (en mn andere sjaal van weekday voldoet goed)

3 likes

Weet niet meer wie deze mascara hier aangeraden had, maar naar aanleiding daarvan deze gekozen haha

27 likes

Nee was ook meer een grapje hoor! Misschien vindt ie het na een keer geprobeerd te hebben toch wel leuk! Zou het gewoon doen haha.

Vond die wel fijn! Alleen er gaat niets boven die van tanluxe vind ik persoonlijk

1 like

Magic drops zijn heel fijn! Ik gebruik 2 druppels door mijn dag crème en dan ben je na 2 dagen lekker zomers getint.

1 like