Show je laatste aankopen #4

Heb je misschien een naam van het model of een linkje van die bovenste birkenstocks? Vind ze super leuk Maar kan ze niet vinden :frowning:

1 like

Bannana had het al geraden maar het zijn inderdaad de Tulum Birkenstocks. En de zwarte heet Rio Birko-Flor

https://www.birkenstock.com/nl/tulum-suede-leather/tulum-suedeclassic-suedeleather-softfootbed-eva-w.html?dwvar_tulum-suedeclassic-suedeleather-softfootbed-eva-w_color=1236#lang=nl_NL&q=tulum

1 like

Thanks! (ik zie al waarom ik ze niet kon vinden, ik zocht onder ‘slippers’ maar het zijn ‘sandalen’ haha)

1 like

Waar is dat surf t shirt van?? :grin:

Maison scotch te zien aan het label

2 likes

Ik vind de stof prima hoor, alleen het model staat me niet. Had niet gezien dat er zulke pofmouwen op zitten. Maakt me enorm breed. En de mouwen zelf zijn ook wijd en zitten raar als ik ze op rol.
Maar jij hebt een hele andere bouw, dus misschien staat hij jou wel goed.

Klopt, van Scotch en Soda!

1 like

Zag ze laatst hier bij iemand voorbij komen en dacht er steeds aan dus maar gekocht, hopen dat ze passen

19 likes

Biodermal zonnebrandcreme voor gezicht en een gewone. Alles nu 50% korting bij de Bijenkorf.

1 like

Ik heb hem binnen en hij zit heel mooi! Je kunt hem goed tailleren dus hij is gelukkig totaal niet vormeloos

1 like

Ah lief dat je er nog aan dacht! Dan ga ik hem ook bestellen :smile:

1 like

Heeft iemand hier nog een About you kortingscode? :biggrin:

Ik heb helaas echt eendenflippers, dus veel sandalen zijn echt te smal

OPI big apple red

OPI alpine snow

Essie eternal optimist

Mijn rode nagellak was op en toen had Douglas ook nog 25% korting dus meteen maar gebruikt van gemaakt.En nu echt stoppen met kopen want deze lockdown is niet goed voor mijn portemonnee :money_with_wings:

7 likes

afbeelding

afbeelding

afbeelding

7 likes

Eerste aankoop voor in ons nieuwe huis. Lekker burgerlijk. :sweat_smile:

22 likes

Legging als extra motivatie om thuis te sporten :stuck_out_tongue:

5 likes

Dat was ik volgens mij :smile:! In het echt vind ik ze nog leuker dan op de foto

1 like

Nooit verwacht dat ik deze Birckenstocks zou bestellen, maar ze lijken me toch wel handig. En sandalen voor m’n zoontje, vorig jaar hadden we precies dezelfde en die bevielen goed :blush:

15 likes

Rare docs nog uit de sale van een paar weken terug. :slight_smile:

12 likes