Show je laatste aankopen #4

Ohhh welk model.is die bovenste??? Ik wil ZE NUUUUUUU

Ah tulum

8 likes

Helaas alleen voor smalle voeten.

Heeft iemand tips voor zulk soort modellen / timberland/toms achtige sandalen voor brede voeten?

Loooove deze Marimekko x Uniqlo collectie. Ik wilde supergraag van dat stippenshirt ook de broek, maar die was al uitverkocht in mijn maat :frowning:

10 likes

7 likes

Van C&A. Deze lockdown is echt niet goed voor mij, ik heb continu zin om online te shoppen en gooi dan meteen m’n hele mandje vol…

Oeps sorry @MevrouwMand, geen idee waarom ik dit postte als reactie op jou.

7 likes

Ik had die onderste blouse besteld maar heb hem teruggestuurd. Vond hem mij niet mooi staan, zo stom. Ik vind hem zo leuk! Hopelijk bij jou wel!

Love die onderste! Welke zijn dat?

Ik had hem in het roze besteld, maar het model staat mij ook echt niet helaas. Jammer want het stofje is zo leuk.

2 likes

Nike Air Max 98 in de kleur Pistachio Frost. Ze zijn nu overal in de sale :ok_hand: (heb ze van Wehkamp)

1 like

Low profile shoes :sunglasses:

42 likes

Haha jaaaa dit dacht ik ook, heel leuk @Xiomara

1 like

Had je dan eerst wel die orthoflex?

ah oke. Ik wil ook graag een nieuw kussen en ik twijfel of ik die orthoflex zal doen in medium soft of medium… Maar vond je die rand dan niet zo fijn?

Jammer he?!

Hij viel raar, er zat niet echt model in. Althans, bij mij niet. En het stofje vond ik niet fijn. Net als @morange . Maar misschien staat hij jou wel leuk!

Van Ydence

13 likes

:heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Nooooo hoe heb ik dit gemist
Ik hoop dat er nog aangevuld of teruggestuurd wordt

Bij mij is heel veel nog beschikbaar!

Ik heb trouwens niet per se smalle voeten, dus baalde ook dat ze die ‘normale’ niet meer hadden. Maar toch de gok gewaagd en ze zitten prima. Bandjes zijn ook verstelbaar. Dus misschien voor jou ook het proberen waard?