Show je laatste aankopen #4

Dat kan en mag. Ik denk daar niet over na, want ik ben daar niet actief mee bezig. Waar ik wel actief mee bezig ben in dit geval is dat ik vlees wil eten waarvan ik weet waar het vandaan komt en wat een duurzame herkomst heeft. Dat is mijn intentie.

Dat plaatje zal mij een worst (jaja) wezen verder.

8 likes

@Papegaaiduiker yes gurl

@Lemongrab yes gurl

Bestelling bij lush opgehaald en kreeg vet veel cadeau (herbalism, twee solid parfum en de zeep) :scream_cat:.

En tijdens mijn wandeling gisteren stond er aan de weg een nieuwe Brabantia prullenbak met een briefje ‘neem gratis mee’

Dus ook een nieuwe en chille prullenbak!

82 likes

15 likes

Ja ik snap je. Het probleem is denk ik niet zozeer dat jij vlees koopt, en dat deelt. Het is inderdaad niet een vegan topic. Vegans worden elke dag overal geconfronteerd met de vleesconsumptie (en zuivel/ei), dus dat dan hier ook gebeurd, is niet per se raar (wel vervelend).

Het is meer dat jij nu (misschien onbewust) lieve, vrolijke koe koppelt aan dood stuk vlees, onnodig geslacht voor persoonlijke voorkeuren. Dit is nou juist de leugen, waardoor veel mensen hun vleesconsumptie als moreel zien voor zich zelf. Want het komt toch van zulke leuke blije koeien? Ik snap dat je misschien echt niet door hebt wat daar zo misplaatst aan is. Dit artikel gaat er nog wat meer op in, mocht je het interessant vinden:

Maar laten we er maar over op houden! Ik snap inderdaad dat je het niet kwaad bedoelde

12 likes

Aangezien m’n vorige hardloopschoenen redelijk versleten zijn

11 likes

Mijn eerste eigen droom PC :grin: Zo benieuwd naar!
Als het goed is komt alles dinsdag binnen en dan gaan we hem bouwen

30 likes

Shirts van de mango sale en broek van Levi’s.

5 likes

Adidas trainingsbroek :smile:

1 like

Ook in het goud

11 likes

7 likes

Waar heb je de switch nog kunnen bestellen?

Van de Large!

Is eigenlijk een mannen shirt, maar vond deze mooier dan de vrouwen shirts

3 likes

Oooh no dat is inderdaad zuur. Was je ook van plan om naar het museum enzo te gaan?

Bij de mediamarkt!

1 like

ohhhh ik had die koe geliked omdat ik dacht dat het een beestje was die werd gered van de slacht :pensive:

21 likes

Nee helaas nog niet. Wil er wel heel graag een keer naar toe. Ik ben opgegroeid met country muziek en dan vooral die van Johnny. Ook wel met Dolly Parton, Emmylou Harris, Linda Ronstadt, Willie Nelson enz, maar voor Johnny heb ik echt een zwak. Heb zelfs een Johnny Cash tattoo haha, dusja Nashville bezoeken staat wel vrij hoog op mijn bucketlist.

Ik duim voor je dat je snel alsnog kunt gaan. Lijkt me echt heel heel tof daar!

4 likes

Dacht dat ‘ie nergens meer te krijgen was. Ik mag ‘m pas kopen van mn vakantie geld, duimen dat die dan nog op voorraad is!

Deze is leuk! Het is dat ik van mezelf geen joggingbroeken meer mag kopen, anders had ik hem besteld.

Ja ik dus ook :pensive: