Show je laatste aankopen #4

Shirts van de mango sale en broek van Levi’s.

5 likes

Adidas trainingsbroek :smile:

1 like

Ook in het goud

11 likes

7 likes

Waar heb je de switch nog kunnen bestellen?

Waar komt het Johnny Cash shirt vandaan?

Van de Large!

Is eigenlijk een mannen shirt, maar vond deze mooier dan de vrouwen shirts

3 likes

Ah goede troostaankoop omdat ik over 3 maanden waarschijnlijk niet in Nashville ben :sob:

2 likes

Oooh no dat is inderdaad zuur. Was je ook van plan om naar het museum enzo te gaan?

Jaa zouden alle musea af, waaronder het Johnny Cashmuseum. Ben je er ooit geweest?

Bij de mediamarkt!

1 like

ohhhh ik had die koe geliked omdat ik dacht dat het een beestje was die werd gered van de slacht :pensive:

21 likes

Nee helaas nog niet. Wil er wel heel graag een keer naar toe. Ik ben opgegroeid met country muziek en dan vooral die van Johnny. Ook wel met Dolly Parton, Emmylou Harris, Linda Ronstadt, Willie Nelson enz, maar voor Johnny heb ik echt een zwak. Heb zelfs een Johnny Cash tattoo haha, dusja Nashville bezoeken staat wel vrij hoog op mijn bucketlist.

Ik duim voor je dat je snel alsnog kunt gaan. Lijkt me echt heel heel tof daar!

4 likes

Dacht dat ‘ie nergens meer te krijgen was. Ik mag ‘m pas kopen van mn vakantie geld, duimen dat die dan nog op voorraad is!

Deze is leuk! Het is dat ik van mezelf geen joggingbroeken meer mag kopen, anders had ik hem besteld.

Ja ik dus ook :pensive:

12 likes

Haha ik mocht 'm van mezelf kopen omdat ie strakker is dan m’n andere joggingbroeken, maar eigenlijk heb ik ook joggingbroeken genoeg :see_no_evil:

1 like

Hij is bij de mediamarkt deze maand steeds een of een paar dagen achter elkaar op voorraad en dan weer een tijdje niet.

1 like

Tip hou bol en amazon in de gaten, daar staat die meerdere keren per week op voor de normale prijs (€329). Wel telkens maar kort maar heb hem afgelopen week een keer of 4 langs zien komen!
(Als je via pepper een dealalert aanzet krijg je zelfs een melding als die online komt!)

2 likes