Wanneer is het huwelijk? Dat geel pak is in de sale misschien kan je nog bestellen en zien wat het beste staat? Ik ken het junglepak van WE niet, heb ik het nodig in mijn leven?
Hmmm ik vind het junglepak ook heel leuk. Maar twijfel wel! Huwelijk is eind augustus (als het door mag gaan)
Ik vind m heel leuk, ik ben 1,80 en hij is precies goed qua lengte. Hoge broek en het jasje met dat ceintuur vind ik leuk.
Heel mooi, heb je een linkje toevallig? Ik krijg mijn bestelling 5/05 en kan je dan foto’s sturen om te tonen hoe het zit? Ik ben zelf 1m83.
Ja graag!
https://www.wefashion.nl/nl_NL/pak-van-linnenmix-95140865_0101_set_suit.html?backtolist=true
Thanks En ik laat je zeker iets weten
Wat een toffe lamp! Waar heb je die vandaan?
Vintage!
Bedankt! Ik ben benieuwd!
Super mooie aankopen! En die lamp
Ik dacht heel even dat dit de binnenkant was van je mooie see by chloe tas.
& @Olifant ik heb die wasbare wattenschijfjes ook en ze zijn heerlijk! De zachte zijn echt heel zacht, de “scrub” versie gebruik ik niet om make-up van mijn ogen weg te halen want die zijn echt een beetje te hard, gebruik ik enkel op de rest van mijn gezicht. Dikke aanrader!
Hopelijk zijn ze niet allemaal giftig voor kinderen. Ik ben Gastouder namelijk.
Want dan kunnen ze allemaal naar boven of ergens op een kast.
Ah joh, survival of the fittest
Heb je een linkje naar die tweede? Ik ben nog op zoek naar een korte die niet meteen té kort is.