Show je laatste aankopen #4

Ras en boer staat er allemaal bij!

1 like

Oh goeie!

1 like

Yes dit kan ik beamen! Heb hem vanmorgen bij bol.com besteld voor die prijs en hij komy morgen binnen. :smiley:

1 like

Net deze jurk besteld en ik kan niet wachten :heart:

29 likes

Hoe werkt dat pepper precies? Zit nu op de site maar snap het niet helemaal denk ik.

1 like

7 likes

Ik heb zelf de app en daar een account aangemaakt. Wanneer je dan een dealalert instelt op bijv Nintendo switch krijg je wanneer er een aanbieding wordt geplaatst hierover een melding

Een wind+waterdicht jasje voor hardlopen, elke winter wil ik er weer één, maar ze zijn zo takkeduur, dus nu maar uit de sale geplukt

En nog sportsokken erbij maar die zijn te basic voor een plaatje

7 likes

Waar komen de oorbellen met de oogjes vandaan? Heel leuk :slight_smile: (en dat biosilk spul is zo fijn :two_hearts: )

1 like

Die zijn van AliExpress. Zijn er ook in het zilver. Heb echt al meerdere keren besteld bij deze verkoper en de sieraden blijven mooi, zijn gemaakt van echt zilver en worden mooi verpakt. Ik heb er ooit een setje oorringetjes en die zijn nog steeds heel mooi, terwijl ik ze al zeker 5 jaar heb.

#Aliexpress € 5,40 18%OFF | 925 Sterling Zilveren Oorbel Persoonlijkheid Temperament Holle Ogen Hanger Korte Oorbellen Leuke Oor Ring Vrouwelijke Zilveren Oor Sieraden

En ja inderdaad dat biosilk spul is geweldig. Had eerst de gewone versie maar die vond ik best heavy voor mijn dunne bosje haar, maar sinds ik de lite versie ken wil ik geen andere meer

2 likes

Oeh heb je een linkje naar de oorbellen met de oogjes? Heeel leuk!

Ik wist gewoon METEEN weer dat jij dit was :stuck_out_tongue_winking_eye::ok_hand:t4:

Ja had ik al gepost. Staat één post boven de jouwe :wink:

1 like

7 likes

Wow deze zijn echt cool, is limited zeker?

Yep

Lekker extra. Hoe meer de zon schijnt hoe mooier ze zijn.

28 likes

@Paddington Ze zijn in het echt inderdaad nog mooier! Vind ze echt onwijs leuk en ben er zo blij mee!

1 like

l

Voor mijn tenen
afbeelding
Voor mijn moeders tenen

afbeelding

En een andere uv lamp

12 likes

Deze meteen donderdag besteld en ook al binnen :heart_eyes_cat:

12 likes