Waar is deze van?
Ik heb deze van Mango (zelfde kleur + materiaal), misschien iets minder ‘tuttig’? Weet niet of ie nog ergens te vinden is!
Oh balen! Hij is nl echt precies wat ik zoek, heb email ingevuld maar denk dat die dan gewoon op is, aangezien die ook in de sale is.
Ohhh kun je me laten weten hoe die lopen? Super mooi
H&M! Waren wel de laatste maten
Duurt wel even want ze worden pas 2 juni verzonden ivm corona (worden op order gemaakt).
Heb je misschien tips voor touw voor beginners? Dus het liefste niet te duur omdat mijn begin projecten waarschijnlijk nog niet zo mooi gaan zijn. Of heb je tips voor begin projecten?
Deze had ik besteld (en binnen 10 dagen dus al binnen):
Maar dan wil ik jou verkoper ook weten, want ik heb pas 4mm/100m besteld voor €9,00 ongeveer
Bij Wehkamp hebben ze nu ook korting en daar hebben ze wel nog een aantal maten!
Whoaaaa! Thanks!
O ja, ik dus ook Ik kijk al ZO lang naar deze tas, en ik spaar nu noodgedwongen zo veel geld uit doordat niks doorgaat, dat ik het eindelijk over mijn hart kon verkrijgen.
Thanks ook @Lula voor je uitgebreide review. Ik heb die ongeveer 15 keer geraadpleegd over de jaren heen
Weet jij toevallig al of die Nike leggings goed high waisted blijven zitten? Ik heb nu een paar sportleggings van andere merken gehad maar die zakken de heeeeele tijd van mn kont af
Mooie aankoopjes!! Mijn lievelingsjurk komt van Arket en ik ben er zo blij mee.
He thanks! Wow, hij ziet er echt nog prachtig uit. Ik werd wel een beetje zenuwachtig omdat ik overal las dat hij zo krast, maar dit is heel geruststellend. Ik ben inderdaad eigenlijk het bangst voor de eerste krasjes, want dan valt het nog zo op.
Hoe bewaar jij hem tussen het dragen door? Gevuld met tissue enzo? Of draag je hem zo vaak dat er niet echt sprake is van tussendoor?
God wat is die tas mooi. Kan er echt van genieten
Wat leuk! Waar heb je deze van?