Show je laatste aankopen #4

Influenced door @VickyViolence, kende deze webshop helemaal niet maar heel leuke dekbedovertrekken!

Van la redoute

29 likes

3 likes

Waaaarrr korting

Mag ik vragen waar die broek van is? Ik heb deze nodig in mijn leven

Ja, wil ook weten! :raised_hands:t3: :raised_hands:t3:

Fabienne chapot. Nu 20% korting op de site.

1 like

Quarantaine is niet goed voor me.

Oil & Vinegar

Echt die gedroogde kruiden dips zijn mega lekker en iedereen is altijd onder de indruk dat het zelfgemaakt is.

En plantjes met potjes.

11 likes

In de korting bij Nike, kan ik wel gebruiken nu ik iedere dag aan het sporten ben :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

15 likes

Heb je een linkje van de stippen top? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hij staat je heel mooi maar vind m idd net iets te tuttig!

2 likes

Het staat je mooi maar alles bij elkaar (stof, kleur, knoopjes, mouwtjes, lengte enzo) maakt hem degelijk. Misschien als er een printje op zat dat het anders was geweest. Vind de drie blouses wel echt heel mooi!

1 like

Hij staat je wel mooi, maar als je nu het gevoel hebt dat het niet je ding is dan ga je hem waarschijnlijk niet aantrekken. Je zou kunnen proberen of je er wel heel blij van wordt met schoenen en andere accessoires. Zo niet dan zou ik hem terugsturen. Kan je van dat geld een jurkje kopen waar je wel gelukkig van wordt.

1 like

Rok

Body

9 likes

Waar is deze van?

Ik heb deze van Mango (zelfde kleur + materiaal), misschien iets minder ‘tuttig’? Weet niet of ie nog ergens te vinden is!

1 like

Oh balen! Hij is nl echt precies wat ik zoek, heb email ingevuld maar denk dat die dan gewoon op is, aangezien die ook in de sale is.

1 like

Ohhh kun je me laten weten hoe die lopen? Super mooi

1 like

H&M! Waren wel de laatste maten

1 like

Duurt wel even want ze worden pas 2 juni verzonden ivm corona (worden op order gemaakt).