Influenced door @VickyViolence, kende deze webshop helemaal niet maar heel leuke dekbedovertrekken!
Van la redoute
Influenced door @VickyViolence, kende deze webshop helemaal niet maar heel leuke dekbedovertrekken!
Waaaarrr korting
Mag ik vragen waar die broek van is? Ik heb deze nodig in mijn leven
Ja, wil ook weten!
Fabienne chapot. Nu 20% korting op de site.
Quarantaine is niet goed voor me.
Oil & Vinegar
En plantjes met potjes.
Heb je een linkje van de stippen top?
Hij staat je heel mooi maar vind m idd net iets te tuttig!
Het staat je mooi maar alles bij elkaar (stof, kleur, knoopjes, mouwtjes, lengte enzo) maakt hem degelijk. Misschien als er een printje op zat dat het anders was geweest. Vind de drie blouses wel echt heel mooi!
Hij staat je wel mooi, maar als je nu het gevoel hebt dat het niet je ding is dan ga je hem waarschijnlijk niet aantrekken. Je zou kunnen proberen of je er wel heel blij van wordt met schoenen en andere accessoires. Zo niet dan zou ik hem terugsturen. Kan je van dat geld een jurkje kopen waar je wel gelukkig van wordt.
Waar is deze van?
Ik heb deze van Mango (zelfde kleur + materiaal), misschien iets minder ‘tuttig’? Weet niet of ie nog ergens te vinden is!
Oh balen! Hij is nl echt precies wat ik zoek, heb email ingevuld maar denk dat die dan gewoon op is, aangezien die ook in de sale is.
Ohhh kun je me laten weten hoe die lopen? Super mooi
H&M! Waren wel de laatste maten
Duurt wel even want ze worden pas 2 juni verzonden ivm corona (worden op order gemaakt).