Show je laatste aankopen #4

Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen en het cadeau zat er niet bij. Ik heb ze een berichtje gestuurd met de vraag hoe dit kan. Ben benieuwd wat ze zeggen. En jij?

Ik koop het via een groothandel omdat ik verschillende diktes gebruik. Prijzen zijn daar erg netjes, als je een bepaalde maat wil hebben, stuur maar een berichtje hoor.

Wat @Yzile zegt, ik heb die folder niet gezien maar dit soort winkels verkopen vaak haakgarens als macrame koord. Dat is vaak iets te ruwig om macrame van te maken en ook vrij dun. Knoopt niet lekker! Voor goed dun koord kun je wel terecht bij Pipoos bijvoorbeeld.

1 like

Ik heb hem ook, hele fijne laptop!

1 like

Gelukkig dat er niks ontbrak dan. Ga jij contact met ze opnemen?

WAt sorry nee ik bedoelde een koord om je mobiel aan te doen om het als tasje te kunnen dragen

Laat me maar weten als je iets hoort.

Zelfde schoenen als mijn vriend gekocht. Als een echt ANWB stel.
Screen Shot 2020-04-28 at 20.27.33

23 likes

Dit en nog ander touw. Ben sinds van het weekend bezig met macramé en het is erg leuk. Dus ik ga een wandkleedje proberen te maken

13 likes

Bij mij zat hij er wel bij, maar bij mij stond hij ook wel in de bevestigingsmail.

Ik zag het ook niet precies die staan bij Xenos. En dankje voor het aanbod, maar dan is het denk ik net zo makkelijk zelf via Ali te bestellen? Betaal ongeveer €6,50 voor 100m (3mm, hebben wel ook verschillende diktes) en laatste keer duurde 2 weken. Heb nu gewoon heel veel vooruit besteld :yum:

Oh dat valt mee inderdaad, qua levertijd!

1 like

image

21 likes

Ja, ik vond het raar want hij zat er eerst wel in en toen uiteindelijk niet meer terwijl ik wel voor meer dan 40 euro heb bestelt. Welke heb jij gekregen?

Het setje roomsprays!

32 likes

4 likes

Nieuwe espadrilles

33 likes

In 1 week tijd heb ik een super goed cijfer voor mijn scriptie gehaald en ben ik onverwacht gedumpt. Dus ik ben los gegaan and I have no regrets. 2 jurken zijn vintage uit de jaren '70 en de blauwe wordt op maat gemaakt in het wit.

64 likes

He wat goed EN kut! Gefeliciteerd met je goede cijfer, en veel plezier met je nieuwe jurk!

1 like

@lijnewiets @voortaan
Dank jullie wel! En op zich gaat het. Ben vooral boos, maar de jurken maken tot nu toe veel goed! Nu alleen nog geduld hebben met de langzame post :joy: :cry:

4 likes