Ik kon mezelf weer niet inhouden met de Vogue Shopping Night…
Blouse
Jurk
De bovenste ketting + hanger en de onderste ketting zonder hangers van Anna + Nina
Ik kon mezelf weer niet inhouden met de Vogue Shopping Night…
Blouse
Jurk
De bovenste ketting + hanger en de onderste ketting zonder hangers van Anna + Nina
De Valve Index. Ik ben echt zo benieuwd naar hoe het is om zo te gamen en naar alle games die de komende jaren gaan uitkomen. Alleen jammer dat de levertijd 8 weken is
Je hebt zeker geen maat 40 die je moet verkopen?
Fabienne Chapot! Vandaag nog met 20 procent korting.
Zo te zien schijnt die tweede jurk door, dus vergeet niet iets eronder te doen als je ermee de deur uit gaat
Vraag me nou oprecht af of dit echt iets doet voor je haar of dat het pure marketing is. Ik geloof er namelijk niets van dat het zn geld waard is. Aangezien het best prijzig is en er gewoon voornamelijk siliconen inzitten. Geef je een review?
Ja is goed! Ben erg benieuwd of het wat is. Gebruik nu niets en m’n haar is daar niet zo blij mee (had ook eind maart naar de kapper gemoeten) en ben wel een sucker voor mooie verpakkingen
Ja nee klopt hoor!! Had ook niet het juiste ondergoed aan ; )
Nee, helaas niet! Maat 38, maar ik moet ze sws goed schoonmaken want ze zijn wel gebruikt. Ik dacht mooi voor koningsdag haha wat een grap…
Mooi! Waarvan zijn deze?
Ohh nee dat pas ik niet. Anders was ik wel benieuwd wat je hebt.
Ze zijn van Mexx (ik wist niet eens dat dit merk nog bestond), gekocht via omoda. Normaal zijn ze 79,95 euro maar nu staan ze aan - 50%
Ik ben bezig met opruimen van mijn kledingkast (daar staan ook mijn schoenen in ). Nu begint het verduurzamen!
Heb jij al verzendbevestiging gehad of ben ik gewoon ongeduldig?? Duurt lang!
Ik heb het al sinds woensdag in huis!