Show je laatste aankopen #4

IMG_20200429_104300

Ik weet dat het niet enorm accuraat is maar je kan wel verandering tracken. Ik ben heel benieuwd!

3 likes

Voor €150 ipv €380, goeie deals te doen bij AllSaints!!!

21 likes

Zou je willen laten weten hoe de Adidas broek valt?

dit had ik niet moeten zien

1 like

Sorry :frowning_face: :money_with_wings:

1 like

Jaaa, blij dat ie goed zit! Geniet ervan, het is nu echt mn lievelingsbroek

1 like

Probeer al de hele tijd te ontrafelen of dat kwast ding eraf kan maar kan het niet vinden, weet jij dat toevallig? Zoek al heel lang een gewone zwarte tas voor werk

Dankje! Ik lees veel dat je hem echt kleiner moet kopen, maar ik wil ook niet dat het een soort legging wordt.

Twee posters

22 likes

Goeie vraag, eraf kan ie volgens mij zeker, maar of je 'm daarna er ook terug op kan hangen…

Op de foto waar het model de tas op de schouder draagt kan je zien dat de kant waar geen kwast hangt, ook een soort “tunneltje” zit, dus het is mogelijk dat je de kwast ook aan de andere kant kan hangen.

Edit: op de foto van de bruine tas kan je de hanger zien:

image

Kan er dus zeker af!

3 likes

Thanks! Ik had alleen nog naar zwart gekeken maar zo kun je het veel duidelijker zien. Ik ga hem ook bestellen.

1 like

Die bovenste is super tof! Waar heb je hem vandaan?

1 like

Nieuw marmeren dienblad

27 likes

Via the poster club en de bovenste heet ‘olive’

Thanks! Zeker niet ergens met korting? :yum:

Oeh waar is die van?:heart_eyes:

Haha niet dat ik weet. Het is volgens mij alleen via deze website te koop. Heb er ook lang over getwijfeld vanwege de prijs maar ik kon nergens een goedkopere variant vinden

1 like

Stoned

Is het die sst trainingsbroek? Ik heb die in 34(S), terwijl ik verder nooit een broek in maat 34 pas. Meestal meer 36/38. Ik vind het ook wel weer verwarrend dat ze 34 S noemen, want meestal heb ik het idee dat 36/38 S is. Maar goed, ik heb dus een maat kleiner genomen dan ik normaal zou doen. Ik ben maar 162 en qua lengte had ie nog wel korter gekund en hij zit aangesloten, maar niet vervelend strak (ik heb relatief stevige benen). Kan me wel voorstellen dat dat al het legging effect is wat je bedoelt.

Samenvatting

Ah dit is een goede vergelijking. Ik ben iets langer en heb meestal 34. Dus dan kan ik 34 (of misschien 36) aanhouden denk ik.

Heel erg bedankt voor de aanfoto ook!
De recensies en maten zijn lekker verwarrend inderdaad.