Heb je misschien tips voor touw voor beginners? Dus het liefste niet te duur omdat mijn begin projecten waarschijnlijk nog niet zo mooi gaan zijn. Of heb je tips voor begin projecten?
Welke ali shop heb jij als ik vragen mag? Heb laatst weer touw besteld (4mm 200m) voor 6 euro en ben daar best wel blij mee, maar altijd op zoek naar andere kleurtjes/diktes/shops haha.
Oké nou ik heb van alles weer teruggestuurd wat ik had besteld en toen was ik vanochtend om 07:00 opgestaan omdat Nike in zalando lounge was maar er was niets wat ik leuk vond, en toooen zag ik dat je 25% korting hebt in de nike webshop zelf en toen heb ik mezelf dus toch nog getrakteerd op dingen.
En nu moet ik van m’n vriend proberen een week niets te bestellen :’)
(het topje)
Deze had ik besteld (en binnen 10 dagen dus al binnen):
Maar dan wil ik jou verkoper ook weten, want ik heb pas 4mm/100m besteld voor €9,00 ongeveer
Bij Wehkamp hebben ze nu ook korting en daar hebben ze wel nog een aantal maten!
Whoaaaa! Thanks!
O ja, ik dus ook Ik kijk al ZO lang naar deze tas, en ik spaar nu noodgedwongen zo veel geld uit doordat niks doorgaat, dat ik het eindelijk over mijn hart kon verkrijgen.
Thanks ook @Lula voor je uitgebreide review. Ik heb die ongeveer 15 keer geraadpleegd over de jaren heen
Weet jij toevallig al of die Nike leggings goed high waisted blijven zitten? Ik heb nu een paar sportleggings van andere merken gehad maar die zakken de heeeeele tijd van mn kont af
Heb nu de Nike One (die van 40 euro) aan toevallig en vind dat die goed blijft zitten! Heb wel een maat kleiner besteld dan ik normaal heb. Zit normaal tussen S en M en heb dus S.
En dit is de luxere versie en die heb ik nog niet eerder gehad, maar ik verwacht dat die nóg lekkerder zit haha
Mooie aankoopjes!! Mijn lievelingsjurk komt van Arket en ik ben er zo blij mee.
He thanks! Wow, hij ziet er echt nog prachtig uit. Ik werd wel een beetje zenuwachtig omdat ik overal las dat hij zo krast, maar dit is heel geruststellend. Ik ben inderdaad eigenlijk het bangst voor de eerste krasjes, want dan valt het nog zo op.
Hoe bewaar jij hem tussen het dragen door? Gevuld met tissue enzo? Of draag je hem zo vaak dat er niet echt sprake is van tussendoor?
God wat is die tas mooi. Kan er echt van genieten
Ho ik was even in de war omdat ik een link had die volgens mij naar het verkeerde linkte. Anyway, dit is de link van waar ik had vandaan had. Het is trouwens toch 3mm zie ik, maar wel langer dus.
Wat leuk! Waar heb je deze van?
Is ook 100m toch of kijk ik heel scheef?
Aangezien ik al m’n Nike air Max kan gaan verkopen omdat ik dankzij mijn zwangerschap blijvend een schoenmaat ben gegroeid (bovenste voor het kind, onderste voor mij, allebei met 25% korting bij Nike zelf)
Oooh je hebt gelijk! Huh wat gek haha ik zou zweren dat er eerst 200 stond, maar misschien haal ik toch linkjes door elkaar. Heb het niet nageteld in ieder geval