Show je laatste aankopen #4

Ik bedoelde het helemaal niet als humble brag en voel me eigenlijk helemaal niet verplicht om mijn aankopen te verantwoorden hier, maar m’n oude laptop had ik al 9 jaar dus ja vond het wel even tijd om een nieuwe te kopen. Had liever m’n geld (belastingteruggave) ergens anders aan uitgegeven, maar een nieuwe laptop (wat voor mij een saaie aankoop is) was wel even nodig

@ezw omg chill, mijne is nu wel echt versleten, batterij is ook binnen 1 uur leeg ofzo :pensive: en Photoshop en indesign kan hij niet meer aan

14 likes

Vero Moda

Topshop

Beide via Zalando. Ik kan me niet echt inleven in de mensen die geen kleding kopen door de lockdown merk ik. :sweat_smile:

11 likes

Zoe het zo: je kan nu sparen voor een mooie tas waar je deze artikelen in kan doen.

3 likes

1370139

Eindelijk een vervanging voor het 40 jaar oude, krakkemikkige exemplaar dat hier staat.

En om dan maar meteen mijn collectie uit te breiden:

13 likes

Eeuwige zonde dat The Gaslight Anthem dat album nooit heeft overtroffen en eigenlijk een beetje als een glaslamp is uitgedoofd.

5 likes

Ja echt he. Brian Fallon is wel solo gegaan maar de stijl is zo anders nu. Vind maar een paar nummers echt goed/leuk, de rest klinkt op de één of andere manier gek en ook te rustig ofzo. Vind het wel een heel sympahtieke en leuke kerel, maar vond the 59 sound en de albums ervoor echt zoveel toffer.

2 likes

Ohhhh eindelijk 1 die wel mooi is! Waar heb je deze gekocht?

1 like

Jurkje mango. Eigenlijk een beetje te groot maar fuck it

19 likes

Die hangmat… Zal een van je betere aankopen zijn. :sunglasses: Ik ben er althans erg blij mee.

1 like

Die blouse :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nieuwe schoenen. Was bang dat ze een beetje “oma” zouden zijn maar vind ze echt heel tof!

12 likes

Ik heb alle albums grijs gedraaid, ook zijn side projects.
Live was hij solo wel echt tof, veel blijer dan met TGA en hij speelde ook wel nummers van TGA toen hij alleen op Lowlands stond. Kwaliteit was live nogal wisselend met TGA vond ik :sweat_smile:

Alles h&m

2 likes

4 likes

ooh ik had helemaal niet door dat dat voor de kitchen aid was… leuk! ook in combinatie met dat zachtroze van de mixer

Heel leuk, maar mijn hielen beginnen spontaan te bloeden. Sterkte alvast!

Deze heb ik bij Bol besteld, maar als je zoekt naar ‘plant watergever vogel’ vind je ze bij verschillende webshops. Dille & Kamille verkoopt ze ook

1 like

Ik heb een tijd terug idd precies dezelfde bij Dille en Kamille gekocht.

1 like

Ook zo’n saaie maar nuttige aankoop.

11 likes

Allemaal dingen voor mijn nieuwe setup…

image
Deze 2x - lijkt me heerlijk eindelijk 2 schermen

24 likes