Ik geef niet zo heel veel om een telefoon en laptop, heb liever een mooie tas haha. Maar ze waren wel aan vervanging toe
Maar je koopt wel de nieuwste en duurste iPhone en MacBook
Precies dit
Hmm ja de prijzen liggen meestal tussen de 380 en 500 euro voor het type dat ik gekocht heb. Ze stonden er nu op voor 350 euro en via Wil van tien ging er nog 25 euro af. Dus ik heb hem nu voor 325. Ik weet niet voor hoeveel jij ze nu gezien hebt? En zou me inderdaad niks verbazen hoor als Westwing de ‘originele’ prijs omhoog heeft gedaan.
Is dit de normale of de mini. Voor de normale echt een nette prijs
Oh laat maar de mini staat er ook op
Ja? Dan kan ik er toch weer heel wat jaren er mee vooruit
Ik denk dat ze wel gewoon de kwaliteit wilt maar gewoon warmer word van het kopen van een tas of een paar schoenen dan van een telefoon. Althans dat heb ik zelf iig.
Maar je hebt niet het nieuwste van het nieuwste nodig als je kwaliteit wilt.
Westwing doet inderdaad de prijzen altijd belachelijk veel hoger, om dan zogezegd een fikse korting aan te bieden. Ik heb het zelf een paar dagen geleden ‘ontdekt’ toen ik een kast uit Leen Bakker (dat ik zelf gekocht heb) tegenkwam en de adviesprijs me zo belachelijk hoog leek! Screenshots met proof staan in het interieurtopic
Gevonden ! Via mijn ouders bij een andere Kwantum ergens in ‘t land
Ah gelukkig
Heel lang getwijfeld vanwege de prijs. Maar uiteindelijk toch gedaan.
En nog wat bandjes en een cover via aliexpress:
Ik reageerde op wat Karl zei, niet op de aankopen van oversized an sich.
Volgens mij geeft er niemand commentaar op het aankoopgedrag of wat oversized heeft gekocht, maar meer om de zin erbij. Een dure iphone en macbook kopen (iets waar veel mensen alleen van kunnen dromen of jaren voor moeten sparen) en dat saai noemen… daar kan je sowieso wel wat commentaar op verwachten natuurlijk. Het is een beetje de combinatie van dat saai noemen, maar het dan wel hier komen posten.
Niemand zegt toch ook dat zij het niet saai mag vinden? Maar de aankopen + formulering voelen voor mij ironisch. Daar mogen dan ook iets van vinden he, t is een forum. Beetje paradoxaal om te zeggen dat mensen hun mening niet mogen uiten omdat zij dat doen over de mening van iemand anders.
Volgens mij boeit het niemand of wie dan ook hoeveel geld dan ook uitgeeft aan welke aankopen dan ook. Dat vind ik juist chill aan dit topic, dat we eigenlijk alleen maar positief commentaar geven wat de aankoop ook is. Volgens mij zitten we wat dat betreft allemaal op dezelfde lijn.
Hè nee toch? Iemand (en later meerderen) reageerde(n) met de boodschap wow saai, dit zou ik toffe aankopen vinden juist, daarop zei ze dat ze niet zoveel om een laptop en telefoon gaf, en dáárop kwam de opmerking dat de nieuwste en duurste toestellen kopen niet met die mening strookt. Het “commentaar” als we het dan zo noemen was niet op dat ze zei dat het saai was.
Domme vraag misschien maar wat is dit? Een vogel met water in?
Haha ja klopt! Het is een planten watergever in de vorm van een vogel