Show je laatste aankopen #4

De laatste :scream: dankjewel!

Deze er ook nog bij gekocht via WestWing. Scheelde behoorlijk:

13 likes

Dit is misschien een rare vraag maar hoe hoog zit die band aan de achterkant?

Dit setje!

16 likes

Mooi! Waar gekocht?

Wehkamp!

1 like

Kleurenthema vandaag blijkbaar

image
image
image

27 likes
2 likes

Ter hoogte van je enkel, of misschien iets hoger.

Remington pearl pro curl

Maar krijg er vooralsnog precies 0 krul in haha :sweat_smile:

6 likes

Ik heb hem ook, wat lukt er niet?

Voor de verandering eens kleding gekocht.

8 likes

Ik had een sleutelhanger van een lego Loki, maar die is inmiddels echt niet meer als zulks te herkennen, is alleen nog maar een beduimeld ondefinieerbaar legopoppetje, dus tijd voor een nieuwe.

20 likes

Deze is echt fantastisch! (Waar komt deze vandaan?)

Etsy!

1 like

Er komt een heel raar net-niet slagje in :sweat_smile: ben met rollers best goed dus weet hoe het moet qua ‘preppen’
 ga t van de week nog even op mn gemak proberen want het ligt vast aan mij, misschien dat de mousse nog niet droog genoeg was, krul niet lang genoeg op de tang gehouden, niet heet genoeg gezet of iets dergelijks. Heb het filmpje van Lottelovesbeauty gezien en haar haar is langer en dikker dus als het bij haar lukt moet het bij mij ook gaan :face_with_monocle:

Ik heb lang maar dun haar en maak de lokken niet te breed. Geen mousse en dan komt er zeker krul in die ik erna uit kam tot slag.

Thnx ! En dan op 200 graden 20 seconden vasthouden ? Ga er even mee vogelen want het moet te doen zijn, denk dat mijn verwachtingen misschien niet helemaal realistisch waren haha (lees: binnen 10 min perfecte krullen bij een eerste poging) :rofl:

210 doe ik en tot de lok heet voelt, als ie niet genoeg pakt nog een keer. Ik had een tutorial van Taylor frankel

Ik zet de hitte op de hoogste stand, en 13 seconden vasthouden. Heb lang en fijn haar.

3 kg aan dadels, zoooo lekker zijn deze! :heart_eyes:

19 likes