Linkje
Tip: als je maat er niet tussen staat, even aanvraag doen voor bericht via je mail als ie er weer is. Het viel mij op dat het regelmatig wordt aangevuld!
dit fantastische apparaat. Heb het nog maar 2 uur in huis, maar nu al verliefd! Heb mijn jassen gestoomd en kan niet wachten om het morgenochtend weer te gebruiken.
Heb dat plantje en nog 2 andere van HEMA. Doen het alle 3 echt goed en vind ze zo leuk!
Deze laarsjes van Monki. Had ze eerst binnengekregen met helaas al een beschadiging, maar na lang wachten kwamen ze gelukkig weer in mijn maat en heb ik een nieuw paar kunnen bestellen (nu gelukkig zonder beschadigingen en ondertussen waren ze iets afgeprijsd ).
Chill! Ik ben alleen een noob met Yankee Candle en heb er maar 2 gehad maar durf ook niet zomaar te bestellen zonder de geur vooraf te ruiken
Haha snap ik. Mn schoonzusje is een soort Yankee Candle hoarder, dus heb al heel veel geroken en in huis gehad.
Ik heb de afgelopen week ook 3 glazen laten sneuvelen (de glazen die je bij AH kon sparen en ik had de glazen met gouden sterretjes erop, want leuk bij mijn barkar). Ben er nog steeds chagrijnig van
Ik vind de kleurencombinatie van de gekozen kaarsen ook echt zo satisfying
Was me nog niet eens opgevallen maar je hebt gelijk.
Ik ben geinfluenced door jou, heb nu ook die pot en het plantje gekocht!
Zwaait vanaf de blauwe windmolen jouw kant op
Zaanse molen?
Of Heemskerk?
Heel mooi! Ben benieuwd hoe ze staan!
Heemskerk. De moderne molen
Ik ben een wijker die altijd in Heemskerk op school heeft gezeten
Aaaah oke!
Ik een Zaanse die naar Heemskerk is verhuisd sinds een week of 6 nu
Wat leuk! Broekp? Of ouder gedeelte