Show je laatste aankopen #4

Heel tof, waar heb je ze gekocht?

Thnx. Ik ga even in de gaten houden of ze de korting weer omhoog gooien deze week.

Ik ben lyrisch over deze top van samsoe &samsoe

14 likes

Eindelijk een broek gevonden die mooi zit met mijn brede heupen en bovenbenen.

En 24 uur 24% korting op alle jurken bij Asos

6 likes

Allemaal van zalando, jurk gina tricot, DE timberland sandalen en mango blouse. Thanks degenen die dit gepost hebben, ben geinfluenced door jullie :kissing_heart::slight_smile:! Echt zo fijn als ik wat mooie itemsnodig heb of inspiratieloos ben, kijk ik altijd hier.

7 likes

Ja hele mooie halslijn!

image
image
image
image
image
image
image
image
image

Mango outlet, ben benieuwd.

22 likes

Yes! www.debijenkorf.nl/ganni-high-rise-wide-fit-pantalon-van-crepe-9770030037-977003003712036

3 likes

De bovenste twee mondkapjes. Ik wilde geen saaie en gelukkig maakt de nicht van mijn moeder deze kapjes.

13 likes

Na weken twijfelen toch eindelijk besteld!

De top maar dan in een terracotta kleur

De broek (de top heb ik afgelopen weekend zelf nagemaakt)

41 likes

In stijl boodschapjes doen.

10 likes

Wauw, waar is de jumpsuit van?

Loveandconfuse, werd getipt door een andere forummer in het duurzame mode topic!

3 likes

Deze parka van Adidas (rib uit m’n lijf) maar ik denk eigenlijk dat ie te groot zal zijn, in veel reviews stond dat je 'm beter een maat kleiner kon kopen maar ze hebben 'm niet kleiner dan XS. We will see, voor m’n portemonnee zou het wel beter zijn als ie te groot is.

13 likes

Heb je een link? Vind m supermooi!

Via Zalando met korting: https://www.zalando.nl/adidas-performance-myshelter-parka-black-ad541f0c6-q11.html

1 like

deze om door m’n huis te kunnen fladderen

4 likes

Niet kleding of beauty gerelateerd maar toch blij mee

16 likes

Ik heb een kortingscode voor 5% korting op een bestelling bij hen als je wilt!

Oh wow jaloers :scream: :heart_eyes:

1 like