Mochten er nog anderen interesse heb, ik maak Ze ook, bied ze alleen wat goedkoper aan. Zie verkooptopic
Ik denk dat je op iemand anders reageert? Hier heb ik niks over gezegd haha.
Oh tof, ik heb vanmiddag mn mouw vastgenaaid aan een lap stof, alweer
Hahahaha handig!
Shit ik had dit ook. Heb 50% korting op nieuwer model gekozen dus moest alsnog 100 euro bijlappen. Niet slim achteraf.
Lekker kleurtje!
Love die broek!
Het lukt niet om goede aanfoto’s te nemen maar ze vallen precies als op de foto’s! Ik ben 1m70 en vind de lengte perfect. De roze kleur is identiek aan de zalando-foto, de groenblauwige is toch echt wel donkergroen en lijkt niet op de zalando-foto. Het is exact de kleur als die addidas training die @Karl_Lagerfeld hierboven postte.
Ik overweeg serieus om ze beide te houden haha, jammer dat het zo’n “opvallend” model is om in twee kleuren te hebben maar ze zijn zo leuk.
Je hebt me geïnfluenced, heb zojuist ook daar besteld wel lekkere korting
Super leuk! Ik wil 'm ook
Hij is wel open zoals een jurkje meestal is. Voor mij is hij wel vrij lang waardoor het toch iets “veiliger” is zegmaar.
Ik ben ook benieuwd naar Etsy. Maar zo geen idee hoe dat werkt als de verkoper in het buitenland zit ivm douane kosten etc
Ik heb best veel via Etsy gekocht, maar wel altijd binnen Europa en dan heb je geen gezeik. Als je op Etsy zoekt kun je ook instellen dat je alleen producten wil zien van verkopers binnen Europa en zelfs alleen binnen Nederland.
Dolce gusto mini me! Het werd eens tijd voor wat anders dan mijn oude senseo.
Iemand nog tips voor waar ik goedkoop cups kan krijgen?
Beter laat dan nooit, eindelijk besteld na ze een tijdje geleden in dit topic gezien te hebben.
Een groene voor kleur/donker, grijs voor witte was.