Show je laatste aankopen #4

Loveandconfuse, werd getipt door een andere forummer in het duurzame mode topic!

3 likes

Deze parka van Adidas (rib uit m’n lijf) maar ik denk eigenlijk dat ie te groot zal zijn, in veel reviews stond dat je 'm beter een maat kleiner kon kopen maar ze hebben 'm niet kleiner dan XS. We will see, voor m’n portemonnee zou het wel beter zijn als ie te groot is.

13 likes

Heb je een link? Vind m supermooi!

Via Zalando met korting: https://www.zalando.nl/adidas-performance-myshelter-parka-black-ad541f0c6-q11.html

1 like

deze om door m’n huis te kunnen fladderen

4 likes

Niet kleding of beauty gerelateerd maar toch blij mee

16 likes

Ik heb een kortingscode voor 5% korting op een bestelling bij hen als je wilt!

Oh wow jaloers :scream: :heart_eyes:

1 like

Ging echt een wereld voor me open haha

28 likes

Leuk, waar heb je die laatste twee vandaan? Vind het toch wel fijn om er eentje te hebben, ga niet met het ov maar in de supermarkt. Ookal helpt het maar ietsje.

allemaal van etsy

en de eennalaatste is geloof ik op, maar de verkoper is https://www.etsy.com/nl/shop/KleineUil?ref=simple-shop-header-name&listing_id=779479362

3 likes

Dat eerste setje is heel tof, die heb ik ook! Krijg er altijd complimentjes over

1 like

Dank voor de tip! Heb gelijk een zebraprintje gekocht

Bedankt voor de tip! Heb er nu 2 besteld en hou de verkopers nog even in de gaten voor nieuwe kleurtjes.

Even een goede bestelling gedaan! Hoop dat alles past, vooral de broek :heart_eyes:

30 likes

Fitbit versa 2
M’n fitbit versa was ‘kapot’ (synchroniseerde niet meer, allerlei problemen daardoor), kreeg het volledige aankoopbedrag terug en moest nog 10 euro bijbetalen om deze te halen, heel blij mee!

14 likes

Alles is van Loavies!

Oh nice. Hoe kreeg jij je geld terug. Mijn Fitbit was voor de tweede keer kapot en kreeg een vervanger of 50% korting op een nieuwe. Dit was direct bij Fitbit en niet verkoper (bol)

Ik had hem bij de mediamarkt gekocht en ben daar terug heen gegaan met de bon en met alles wat ik er toen bij kreeg (dus extra bandje en oplader enzo), en ik mocht kiezen voor geld terug of een nieuwe van die ik al had. Maar toen heb ik gekozen voor geld terug en dan nog 10 euro bijbetalen voor die allernieuwste.

Wel apart dat jij dat niet kreeg dan… want die jongen bij de mediamarkt zei juist dat Fitbit heel makkelijk is met het terug geven van geld enzo. Ik had trouwens nog wel garantie want had hem nog niet eens een jaar

Hmm ja ik heb hem ook nog niet eens een jaar. Maand geleden was ie stuk en kreeg een nieuwe, nu dus weer. Hopelijk blijft ie gewoon werken nu maar als in dit lees misschien toch liever geld terug gehad haha

1 like