Show je laatste aankopen #4

Heel leuk allemaal! Zeker die laatste twee dingen! Waar heb je die gekocht als ik dat mag vragen?

1 like

Ik zie Zara in het labeltje staan

1 like

Thanks😊! Van Zara idd:

2 likes

beste body’s ooit. Die zitten zo goed en de stof is leuk en met de drukknopen. Ik heb ze in nude, zwart en wit.

1 like

Eindelijk een tv voor op mijn slaapkamer. Kom niet meer uit bed denk ik.

11 likes

Ja hè. Ik had hem ook al in het wit. Love it!

1 like

Gemaakt door @MACdonalds thanks :smiley:!!

Edit: bovenste foto is vaag zie ik nu, beetje gehaast genomen.

29 likes

Jaa fijn dat ze al binnen zijn! Veel ‘plezier’ ermee haha!

1 like

Voor op het dakterras dat in de maak is, wordt een staycation dit jaar dus maar het beste van maken :sunglasses:

39 likes

Het wordt altijd mega heet in mijn woning als de zon schijnt dus om de thuiswerkdagen ook met +25 graden door te komen heb ik deze aircooler gekocht. Hopelijk helpt het ook bij slapen snachts want het wordt al gauw 30+ graden binnen :thumbsdown:. Daarnaast nog twee broeken die een beetje luchtig zitten.

13 likes

Oooeee heel mooi, twijfel of ik hem ook ga bestellen.

Oeh leuk! Er is nu 20% korting mocht je hem gaan nemen, dat scheelt wel iets in de prijs

Leuk! Waarvandaan?

1 like

Waar heb je de aircooler besteld? Is het met of zonder afvoerslang?

Ik heb hem van bol en het merk is Trotec. Zonder afvoerslang. Hij komt dinsdag binnen dus dan weet ik ook hoe het echt bevalt.

Ik vind deze super lekker, kosten 3,30 per pak van 12 en ook wel redelijk vaak in de aanbieding: image

1 like

Een luchtkoeler is volgens mij altijd zonder afvoerslang. Je moet echt een airco hebben als je wil dat ie heel erg koelt (tot zover mijn kennis omdat ik een airco wil gaan kopen voordat het weer stikheet is haha)

2 likes

Ja een aircooler is inderdaad geen airco en volgens mij ook altijd zonder slang in tegenstelling tot mobiele airco’s. Een aircooler koelt gemiddeld 3-4 graden maar zorgt er ook voor dat de gevoelstemperatuur naar beneden gaat @Katie. Je kan er alleen geen temperatuur mee instellen. Maar als je geen mogelijkheid hebt om een airco te installeren of een slang buiten je raam te hangen, dan is het een goede oplossing voor als het zo warm is.

1 like

58 likes

@crazyplantlady ik heb er zelf ook totaal geen verstand van en mijn moeder en ik willen allebei iets wat wel koelt maar geen airco is. Dus iets zonder afvoerslang. Maar ik zal eens verder onderzoek gaan doen hiernaar. Hopelijk bevalt ie je goed.