Show je laatste aankopen #4

Nieuw Nespresso apparaat + 100 cupjes

KOENIC-KWS-100

Airco + een of andere set om het raam af te sluiten

5 likes

Bijenkorf dingen voor in huis en biodermal met 50 procent korting

16 likes

Hoop dat jij meer geluk hebt! Ik heb deze een tijd geleden ook besteld maar het was drama. De boompjes waren heel klein (zeker niet zoals op de foto) en ook zeer zwak/ziek. Zijn heel snel doodgegaan :pensive:

1 like

Ah das balen. We gaan 't meemaken :woman_shrugging:

1 like

Haha @Floepsie ik zag ook zo’n vet mooie bruid voor me met een smartwatch om en een grote koptelefoon op voor me :rofl:

Supertoffe oorbellen wel! Nice dat je dat bij je trouwjurk draagt :blush:

1 like

Laatst (ik weet alleen echt niet meer hoe lang geleden want ik heb geen tijdsbesef meer door die crisis) postte iemand 2 vazen (of bloempotten? volgens mij vazen). Volgens mij gekocht bij een winkeltje in Rotterdam ofzo? Volgens mij stond er ook iets bij over dat het in de outlet/sale was (maar zelfs dat weet ik niet meer). Maar in ieder geval het was van een niet zo bekend merk en ze hadden echt hele leuke dingen. Nu kan ik alleen die post niet meer vinden en ik ben het merk ook vergeten.

Gaat er bij iemand een belletje rinkelen haha? Sorry voor de vage omschrijving, het enige dat ik nog weet is dat ik het wilde hebben.

Nee hoor, helemaal niet!

1 like

Nee joh vooral die koptelefoon is super handig als je geen zin meer hebt om naar mensen te luisteren (hoop dat ie wel noise cancelling is). Stel de ceremonie begint een beetje saai te worden, kan je ff een lekker deuntje opzetten of een luisterboek!

5 likes

Die zonnebrandcreme is echt fijn, zit ook zink in toch?

Oh hoe noem je zo’n set? Hier hang ik de slang uit het raam met een gordijn eroverheen maar dat is echt zo niet efficient :sob:

Klopt! Ik krijg snel puisten van zonnebrand maar van deze niet :ok_hand:

1 like

laf it

1 like

Ben ik even blij dat ik door scrolde voordat ik ze alweer in mijn mandje had zitten en had afgerekend.

2 likes

Het is deze: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_koenic-kws-100-1613888.html en volgens mij is het iets van window sealing of zo? Heb geen idee verder haha.

2 likes

trenchcoat, broek en shirt van Monki.

16 likes

Een ukelele

18 likes

Een heel betoog staan houden bij de dyson steel stofzuigers maar het mocht niet baten.

14 likes

Broekkie

13 likes

zat al maanden op deze jurk te azen en nu was die eindelijk voor 50%!

24 likes

Waar komt dat DBZ shirt vandaan?