Show je laatste aankopen #4

Die lila rok :heart_eyes:

1 like

Waar is de tuinset van?

1 like

Vaak past een kraan met 30mm diameter.
Maar er is zoveel keus.

1 like

dat is wel een goeie om te weten! Ik ga zo richting de bouwmarkt en dan vraag ik even netjes of iemand mij kan helpen. Ben zo bang dat ik dan met een te kleine kraan thuis kom :joy:
(Heb ook nog een Sifon nodig, echt ik heb geen verstand van dit soort dingen.)

Snap wel dat de kraan er iet bij zit omdat dat echt een beetje afhangt van ja persoonlijke smaak/stijl badkamer.

Maar de sifon zat er bij ons dan weer wel bij

1 like

Broek

1 like

Huehuehue ik heb de kraan die er op zit kunnen kopen, was laatste en showmodel (naja care) voor 18€. Als ik de rest van de kranen zie is dat een koopje

3 likes

Omdat de oude op is.
Vind een (2ehands) auto kopen altijd zo kut. Je betaalt veel geld voor iets waarvan je niet weet hoe lang je er mee doet

37 likes

Ford fiesta? Heb er zelf ook een, ben er wel echt tevreden over!

1 like

Intratuin! Hij heeft nu korting! Dit is de link https://www.intratuin.nl/intratuin-4-zits-loungeset-kik-staal-antraciet.html

1 like

Broekje

En:

19 likes

Ik houd van de vakantiegeld periode omdat er hier dan altijd zoveel te zien is! :grin:

26 likes

ik vind het zelf ook heeeel leuk om te zien wat iedereen koopt. Ook rond loon dag haha.

Braun Multiquick MQ 785 Pâtisserie Plus :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Heb je een linkje van de broek? Kan hem op de site van Monki zo niet vinden, maar hij ziet er heel chill uit!

Joepie nog meer huishoudelijke dingen, kleding en schoenen kopen zit er nu even niet in :cry:

Een wasmachine en droger set van Siemens in de aanbieding voor €1088 bij MediaMarkt

9 likes

Sony WH-1000xm3!
Hebben jullie zo’n adapter erbij gekocht om op te laden via het stopcontact? En zoja, waar?

2 likes

Ik gebruik gewoon mn iphone-adapter. Elk stopcontactstukje met usb-ingang kan gewoon!

5 likes

Whoooo! Ik was zo verdrietig dat ik hem niet meer had, maar nu krijg ik hem weer

8 likes

Jup, hier is ie!