Show je laatste aankopen #4

Die zonnebrandcreme is echt fijn, zit ook zink in toch?

Oh hoe noem je zo’n set? Hier hang ik de slang uit het raam met een gordijn eroverheen maar dat is echt zo niet efficient :sob:

Klopt! Ik krijg snel puisten van zonnebrand maar van deze niet :ok_hand:

1 like

laf it

1 like

Ben ik even blij dat ik door scrolde voordat ik ze alweer in mijn mandje had zitten en had afgerekend.

2 likes

Het is deze: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_koenic-kws-100-1613888.html en volgens mij is het iets van window sealing of zo? Heb geen idee verder haha.

2 likes

trenchcoat, broek en shirt van Monki.

16 likes

Een ukelele

18 likes

Een heel betoog staan houden bij de dyson steel stofzuigers maar het mocht niet baten.

14 likes

Broekkie

13 likes

zat al maanden op deze jurk te azen en nu was die eindelijk voor 50%!

24 likes

Waar komt dat DBZ shirt vandaan?

Dankjewel! Ga hem voor mijn vriend bestellen. :nerd_face:

badkamermeubel

Alvast vakantie geld aan het uitgeven huehuehue.
Niet verwacht dat ik ooit zoiets zou kopen. Badkamer meubel + wasbak en spiegel voor 214 euries bij karwei in de sale.

Plus een klusjes man via werkspot gevonden die hem komt ophangen. Nu nog een kraan en een sifon (ofzoiets) regelen

7 likes

Mooi meubel! Gek he, dat die meubels zonder kraan worden verkocht. Ik vond dat ook zo raar toen wij dat dingen doen.

Thanks! Gewoon lekker basic. We hebben een oude badkamer dus dit is echt al een upgrade dan. (We wonen hier nu zes jaar en wat we nu hebben is echt een doorn in mijn oog) En ja, ik vind het ook echt heel gek dat het zonder kraan verkocht wordt. Dan moet je maar raden wat er op zit? Want de Karwei site geeft niet echt een suggestie. Was vanochtend even in de karwei voor wat schroeven die nodig waren, daar wel een kraan er op gezien. Dus morgen even terug fietsen daar heen. Even iemand vragen welke kraan er op zit en welke sifon. En met twee weken komt de klusjes man hem plaatsen!

1 like

14 likes

image
Dit tuinsetje (niet mijn foto)

Zulke lace up schoenen heb ik voor het laatst gehad toen ik 10 was denk ik. Geen idee hoe dit in het echt gaat zijn. Hoop niet te trashy/goedkoop.

En omdat ik twijfelde…

6 likes

9 likes

Heb je een link van die broek?