Show je laatste aankopen #4

Prachtig waar is die 2r van?

1 like

Heb je het toestel los gekocht? En hoeveel was die dan?

Ahhh dank je wel! Haha :slight_smile:

1 like

Ik heb wat patronen zitten opzoeken voor het borduren en nu aardig wat verzameld via etsy. Kom telkens weer wat leukers tegen. Maar wil dus met de kleinere beginnen en dan langzaam opbouwen naar grotere werkjes. Echt heel gevaarlijk om op Etsy rond te blijven kijken.

17 likes

Cullotjee

25 likes

Haha geen probleem ik snap je enthousiasme! Je hebt nu echt een toestel waar je gewoon paar jaar mee vooruit kan. Is echt zo chill inpv om de paar jaar een nieuwe hoeven te kopen

2 likes

oh heel chill, ben zelf ook echt oneplus fan had toen de eerste met een invite en heb nu nog altijd de oneplus 3 en hij is eigenlijk nog echt wel goed, maar camera is wel echt een stuk minder natuurlijk dan wat er nu op de markt is en de batterij gaat nu wel wat sneller mee, maar heb er eigenlijk verder niet veel over te klagen, maar denk dat ik als nieuwe telefoon wel weer een oneplus wil!

1 like

Superblij hiermee! Ik wilde dit vest al heeel lang. Nu gevonden bij Zalando Lounge voor 25 euro. So satisfying.
.
En maandag dit besteld bij H&M, komt vanmiddag al binnen. Best snel!

7 likes

Eindelijk!

11 likes

Jaaa! Door jou heb ik hem ook en de schattige string of turtles.

4 likes

:raising_hand_woman:

4 likes

Haha, wilde deze gewoon graag hebben :woman_shrugging:t2::grimacing:

1 like

19 likes

Verjaardags cadeautje aan mezelf :slight_smile: En natuurlijk @Lula en @vuilnisglitter supporten

23 likes

Twee nieuwe shirts:

(Bovenste is van Rick & Morty)

8 likes

Waar vandaan?!?! :blush:

https://www.zavvi.nl/
2 voor 28 euro.

1 like

Oeh, waar zijn je sneakers van? Met Google kom ik helaas niet zoveel verder

Ze zijn van Tommy Hilfiger!

1 like

De prachtige olifantenkruk :v: