Dit prachtige ding, nog even afwachten of het echt goed werkt.
Wat is het??
In elk geval geen mondmasker
en het hele forum feminarum werd in verwarring gebracht
Hahahahahaha Het is een LED masker en je gebruikt het dus voor ‘LED lichttherapie’, wat goed schijnt te werken voor je huid. Het is nu al een tijdje een ‘ding’ in de skincare-wereld. Celebs gebruiken die dingen ook; maar dan rond 2000 euro, maar het principe is hetzelfde: gaat om LED licht. Vooralsnog is er alleen bewijs dat rood en blauw goed zijn, maar dit exemplaar heeft dus meerdere kleuren.
@ezw Michael Myers vibes inderdaad haha. Moest ook een beetje denken aan Hannibal
Haha ik bestel nooit zoveel in 1 keer. Echt max 4 dingen tegelijk ofzo. Maar koop kleren ook wel liever in de winkel ipv online. Verbaas me juist andersom vaak over de hoeveelheden die sommige forummers bestellen haha (no shaming hoor, shop away)
Vivoactive 4s
Heb hem vandaag binnengekregen dus morgen even goed uitproberen!
Ben benieuwd naar jouw review!
Ik ook!
Alle jurken staan je mooi! Ik vind trouwens dat jij er altijd super vrolijk uitziet op foto’s! Is leuk om te zien
Ja precies, ik ben ook skincare obsessed! Nu nog hopen dat het werkt.
@Teenslipper @jigglypuff Review volgt na een maandje!
Oeee ik houd echt van OnePlus telefoons. Ze blijven lekker snel en makkelijk in gebruik! Heb de 6t en denk dat die nog wel wat jaartjes mee kan nog. Veel plezier met je nieuwe telefoon!
Prachtig waar is die 2r van?
Heb je het toestel los gekocht? En hoeveel was die dan?
Ahhh dank je wel! Haha
Ik heb wat patronen zitten opzoeken voor het borduren en nu aardig wat verzameld via etsy. Kom telkens weer wat leukers tegen. Maar wil dus met de kleinere beginnen en dan langzaam opbouwen naar grotere werkjes. Echt heel gevaarlijk om op Etsy rond te blijven kijken.
Haha geen probleem ik snap je enthousiasme! Je hebt nu echt een toestel waar je gewoon paar jaar mee vooruit kan. Is echt zo chill inpv om de paar jaar een nieuwe hoeven te kopen