Show je laatste aankopen #4

oh heel chill, ben zelf ook echt oneplus fan had toen de eerste met een invite en heb nu nog altijd de oneplus 3 en hij is eigenlijk nog echt wel goed, maar camera is wel echt een stuk minder natuurlijk dan wat er nu op de markt is en de batterij gaat nu wel wat sneller mee, maar heb er eigenlijk verder niet veel over te klagen, maar denk dat ik als nieuwe telefoon wel weer een oneplus wil!

1 like

Superblij hiermee! Ik wilde dit vest al heeel lang. Nu gevonden bij Zalando Lounge voor 25 euro. So satisfying.
.
En maandag dit besteld bij H&M, komt vanmiddag al binnen. Best snel!

7 likes

Eindelijk!

11 likes

Jaaa! Door jou heb ik hem ook en de schattige string of turtles.

4 likes

@vuilnisglitter LOL, ik dacht al, wie zijn die mensen die heel mijn shop leegkopen :rofl:

11 likes

:raising_hand_woman:

4 likes

Haha doe normaal hoor! Maar wel heel lief. Thanks voor de support allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Haha, wilde deze gewoon graag hebben :woman_shrugging:t2::grimacing:

1 like

19 likes

Verjaardags cadeautje aan mezelf :slight_smile: En natuurlijk @Lula en @vuilnisglitter supporten

23 likes

Twee nieuwe shirts:

(Bovenste is van Rick & Morty)

8 likes

Waar vandaan?!?! :blush:

https://www.zavvi.nl/
2 voor 28 euro.

1 like

Oeh, waar zijn je sneakers van? Met Google kom ik helaas niet zoveel verder

Ze zijn van Tommy Hilfiger!

1 like

De prachtige olifantenkruk :v:

50 likes

Ik was omhoog aan het scrollen en wist door de jurken gewoon dat jij het was haha. Vind jouw jurken zo leuk altijd

img_120346_Gall_500
Even 52 euro uitgegeven aan Whisky, ben denk ik nog dronken van vorig weekend. :crazy_face:

21 likes

Zo leuk! Je snapt hopelijk wel dat ik nu je pakketje echt mega extra verjaardagproof ga maken, Cynthia zou jaloers worden.

8 likes

Ben benieuwd :slight_smile: