Via een Instagram ad
Nog niet eerder bij Monki gekocht, ben benieuwd
Ik heb mijn favoriete joggingbroek nog een keer besteld. 95 euro maar kon me nie meer bomme.
FU corona.
Oh super mooi! Snap dat het een Forum trend is nu waar koop je dit?
Mijn Toms zijn zo vies en versleten, maar ik kan er geen afscheid van nemen. Misschien kunnen deze ze eindelijk vervangen.
Is van de Zara! https://www.zara.com/be/nl/geplooid-shirt-met-volants-p00219406.html?v1=46093674&v2=1445860
Heb je misschien ook een linkje van de broek? Ik kan hem niet vinden
Heb je de aircooler al kunnen testen? Ik denk er ook over na zo’n ding te kopen
Ook voor @Foucher. Ik heb hem sinds gisteren binnen dus redelijk op tijd voor de hete dagen. Vannacht heb ik hem dus voor het eerst gebruikt. Ik heb hem achter mijn bed gezet, raam dichthouden en toen laten waaien/koelen. Ik kon toen zelfs onder mijn dekbed liggen omdat het zo lekker afkoelde! Het geluid op de laagste stand is wel oké maar wel aanwezig. Een soort zoemende koelkast zeg maar. Ik vind het fijn dat hij ook een timer heeft en je hem dus bijvoorbeeld 2,4 of 8 uur kan laten aanstaan voordat hij uitgaat. Ik vind wel dat hij redelijk dichtbij moet staan wil je er in de hitte iets van merken. Maar daarbij moet gezegd dat het in mijn woning zeker 28-30 graden is dus als het minder warm is, zal dat ook schelen.
Heb de 4s nu een paar dagen in gebruik, moet nog even wennen aan de knoppen op het horloge en de app.
Maar ben er tot nu toe blij mee, activiteiten tracker werkt prettig, ook synchroniseren met Strava gaat goed!
Vind de Fitbit (versa) die ik hiervoor had wat intuïtiever en simpeler in gebruik, maar denk dat ik hier nog even aan moet wennen! En daar kan je ook minder mee haha
Zara! En het was maar ongeveer €16 totaal geloof ik!
Op een of andere manier lopen alle mensen die ik ken in dezelfde kleding (van vaak de Zara, elk jaar is er wel een kledingstuk dat iedereen heeft). Dus ik dacht uiteindelijk joh alles wat ik draag heeft iedereen toch al, dit kan er ook wel bij
Ah top, dankje! Klinkt best goed, fijn dat je er goed door kon slapen. Koelt hij de temperatuur ook met een paar graden af of is het echt enkel gevoelstemperatuur?
De gestipte hebben ze precies niet meer in voorraad.
Hij heeft ook een afkoelingsstand maar ik geloof dat dat maximaal 3 graden scheelt, dus dat is te verwaarlozen. Andere pluspunten: door de wieltjes is hij makkelijk te verplaatsen en er zit een afstandsbediening bij .
heel leuk! als het binnen is, wil je dan laten weten hoe het zit en of het doorschijnt oid?
Yes zal ik doen!