Maar weer eens panterprint
Lijkt me een gaaf vaderdag cadeau maar wat ik nou zo sneaky vind? Die magnetische USB oplader die ik wil kost 49,- en vanaf 50,- is het gratis verzending. Zo’n dealbreaker vind ik dat. Maar tof ding!
Ik vind kinderschoenen echt vreselijk lopen.
Wist je dat ze ook gemaakt zijn voor kindergewicht en vaak minder leer bevatten? Ze zijn vaak ook breder dat is hier deels het probleem
Ik ben ook klein gebouwd maar vind de kinderschoenen altijd veel minder fijn zitten maar kijk maar eens bij Nike en Adidas. De kwaliteit is anders van kinderschoenen !
Al een tijdje aan t azen op de legging, nu toevallig met korting dus snel besteld. En die sokjes vond ik gewoon heel leuk haha. Van oysho.
Na acht jaar ga ik eindelijk mijn Nederlandse hardcovers vervangen door de Engelse edities.
Deze aankoop echt heel lang uitgesteld haha, maar oké beter laat dan nooit.
Voorbereidend op het nieuwe deel of ben je daar al aan begonnen?
Ik heb ze afgelopen maand weer opnieuw gelezen ter voorbereiding op de prequel, maar helaas is mijn preorder voor dat boek vertraagd.
Balen! Hopelijk krijg je hem snel!
Deze zijn van Gilly Hicks, besteld via Hollister. Ik heb vorig jaar 2 kanten bralettes gekocht en ze zitten heel erg chill! Ze zijn nu in de aanbieding, 2e voor de halve prijs
Tof! Welke webshop?
Gewoon de kiki londen site zelf! De Nederlandse variant
Deze kan nu ook nog bij mijn laatste aankopen
RVS french press
Weekday via Afound, love badpakken als body dragen
couldnt resist voor 3,50 bij de kruidvat
komt er een nieuw deel?