Show je laatste aankopen #4

Van pieces

12 likes

Droogbloemen

27 likes

Die toner is echt super fijn!

1 like

Ik zoek nog een chille site om droogbloemen te bestellen! Waar zijn deze van? :blush:

Haha, ik wacht iedere keer weer tot ik zo’n comment krijg :joy: Het begint nu een soort van traditie voor me te worden, haha

1 like

Deze zijn van fleurdeli, heb ook nog gekeken bij beauquet, maar viel voor dit bos! Ze zijn overigens heelhuids aangekomen inmiddels! So that’s good :wink:

1 like

Nog een print Van Sofie van Schadewijk :relaxed:! Iemand nog tips voor goede lijsten voor afwijkende maten? :sweat_smile:

45 likes

ooooeeeh mooi!!

1 like

Ja, heel mooi, wel jammer dat het papier niet netjes wordt afgewerkt. Of zou dit alleen zo zijn voor de foto?

Miss impopulair maar ik hou wel van de kinder armbanden trend

11 likes

Ik zit ook al een paar dagen te kijken naar een vivoactive 4s. Heb nu ook een fitbit versa maar wil eigenlijk iets dat wat uitgebreider is en met name een gps functie heeft. Maar ik lees op internet dat het bandje van een vivoactive veel smaller is dan die van een versa. Zit dat wel gewoon comfortabel? En vind je de geanimeerde workouts echt een toevoeging en hoeveel verschillende workouts kun je op die manier doen? Fitbit heeft dat natuurlijk ook maar daarvan zijn de meeste natuurlijk betaald dus die gebruik ik nu eigenlijk nooit, maar het lijkt me wel extra motiverend ofzo?
Oh en wat vind je van het scherm en de batterij ten opzichte van de versa?

Sorry voor de vele vragen. Ben echt een hele grote twijfelaar dus wil wel zeker zijn dat ik iets goeds koop haha, zeker voor dat geld

Sale bestelling geplaatst bij Weekday

image
Estee t-shirt

Levis 501 Skinny, al denk ik dat dit een maatje te groot zal zijn (iemand heeft de laatste 29 voor mijn neus weggekaapt :mad:)

Lekker zomers wel :thumbsup:

8 likes

Nee dit is wel hoe je hem krijgt! Het papier is ook wat ruwer, daardoor past het wel vind ik. Ik weet nog niet hoe ik hem wil ophangen. Als er en passe-partout omheen komt valt het sowieso weg natuurlijk.

Mijn voornaamste reden om te wisselen was ook de GPS functie en die werkt goed!
Heb de geanimeerde workouts nog niet geprobeerd, ben daar niet zo’n fan van haha (bij Fitbit deed ik die ook nooit) geen idee hoe die zijn!

Batterij is denk ik vergelijkbaar, maar hangt wel af van of je hem ook als smartwatch gebruikt en appjes laat binnenkomen en hoeveel de gps aan staat. Maar 4 a 5 dagen moet wel lukken denk ik!

Bandje vind ik prima, vind hem niet heel smal eigenlijk, vooral een vrij kort, maar kan aan mijn brede polsen liggen. Al past hij wel gewoon!
Scherm vind ik prima, maar je hebt net als bij Fitbit veel verschillende layouts, dus scherpte wisselt een beetje per font. Intensiteit kan je makkelijk verstellen en dat het scherm rond is bevalt me ook goed.
Dit was mijn spreekbeurt haha

2 likes

Haha thanks voor je spreekbeurt. 10/10 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Klinkt erg goed! Denk dat ik hem dan maar volgende maand aan mezelf cadeau doe voor mijn verjaardag. Alleen jammer van de tig bandjes die ik nog van mijn fitbit heb, maargoed je krijgt er natuurlijk wel veel meer voor terug.

1 like

Heb je hem toevallig al binnen? Er is weer korting haha, maar twijfel nog. Vraag me af hoe hij in het echt is.

Ik zit er ook naar te kijken, maar als je de afkoelingsstand niet gebruikt, wat is dan het voordeel tov een ventilator?

Het grootste voordeel tov een ventilator is dat je hier koelelementen en koud water in doet waardoor de lucht die hij uitblaast een stuk koeler is dan de lucht die een ventilator blaast. Ik heb hem pas twee dagen nu maar merk wel verschil met zo’n staande ventilator die ik had, dat was vooral de warmte rond blazen en nu voelt het meer aan als een verkoelend briesje.

1 like

O, dit klinkt idd heerlijk! Wij twijfelen nog over een airco, maar ja niet echt energiezuinig/ milieubewust. Dit klinkt ook nog als een optie.

1 like

18 likes