Show je laatste aankopen #4

Oh een prequel lijkt? Goed, een vervolg op mockingjay had onnodig geweest.

Eindelijk mooie posters gevonden voor aan de muur

De toekan in A2 en de andere twee in A3, nu nog op zoek naar mooie lijsten.

15 likes

Heb je die wasparfum al eens gebruikt? Ik ben zo benieuwd of het wat is!!

1 like

Alvast mijn vakantiegeld aan het uitgeven😏

40 likes

Nee, het komt ook pas begin juni volgens mij, maar ik zal je laten weten of die het geld waard is. Ik lees wel echt alleen maar positieve dingen dus ben heel benieuwd!

1 like

Wat leuk zeg! Waar zijn deze van?

1 like

Het hele pakketje

31 likes

ik zit te denken misschien kan je de achterste clipjes vast doen VOOR je de kousen aandoet… die achterste zijn echt kut namelijk ja

Ja inderdaad! Of misschien gewoon allemaal al vast… is nog makkelijker misschien.

nee hoe krijg je je been er dan nog in? via de bovenkant van de gordel gewoon? alsof het een broek is haha

Ja! Of zou dat niet gaan :joy: in mijn hoofd moet dat gewoon lukken. Want die gordel heeft achter van die bh haakjes om hem los te doen

“Pakketje” Hmmnnggg hehahaha

Edit: @Yzile Die onderdelen zitten inderdaad niet aan elkaar vast dus dat aantrekken komt wel goed.

1 like

ja als je zorgt dat ze ongeveer op de goede plek vast komen zodat de touwtjes wel mooi recht naar beneden lopen en niet helemaal gedraaid gaan

1 like

Bedankt voor deze pro ho tips! :heart::v:t3:

4 likes

Op deze Britse website: we love prints

Vandaag krijg je er nog 2 voor de prijs van 1 volgens mij

1 like

Jouw avatar lijkt op die van @ezw

Dat is wel basic kennis toch?

1 like

Maar hoe kan je anders ook seks hebben in je pakje :crazy_face:

1 like

Next level ho kennis dit

1 like

Ja die tip heb ik al van mijn vriend gekregen. Die heeft die kennis op gedaan via insta ho’s :crazy_face: En draag het inderdaad ook alleen voor activiteiten binnenhuis maar zou ook niet naar buiten durven met jarretels. Ik vertrouw die dingen niet