Oh een prequel lijkt? Goed, een vervolg op mockingjay had onnodig geweest.
Eindelijk mooie posters gevonden voor aan de muur
De toekan in A2 en de andere twee in A3, nu nog op zoek naar mooie lijsten.
Heb je die wasparfum al eens gebruikt? Ik ben zo benieuwd of het wat is!!
Nee, het komt ook pas begin juni volgens mij, maar ik zal je laten weten of die het geld waard is. Ik lees wel echt alleen maar positieve dingen dus ben heel benieuwd!
Wat leuk zeg! Waar zijn deze van?
ik zit te denken misschien kan je de achterste clipjes vast doen VOOR je de kousen aandoet… die achterste zijn echt kut namelijk ja
Ja inderdaad! Of misschien gewoon allemaal al vast… is nog makkelijker misschien.
nee hoe krijg je je been er dan nog in? via de bovenkant van de gordel gewoon? alsof het een broek is haha
Ja! Of zou dat niet gaan in mijn hoofd moet dat gewoon lukken. Want die gordel heeft achter van die bh haakjes om hem los te doen
“Pakketje” Hmmnnggg hehahaha
Edit: @Yzile Die onderdelen zitten inderdaad niet aan elkaar vast dus dat aantrekken komt wel goed.
ja als je zorgt dat ze ongeveer op de goede plek vast komen zodat de touwtjes wel mooi recht naar beneden lopen en niet helemaal gedraaid gaan
Bedankt voor deze pro ho tips!
Op deze Britse website: we love prints
Vandaag krijg je er nog 2 voor de prijs van 1 volgens mij
Dat is wel basic kennis toch?
Maar hoe kan je anders ook seks hebben in je pakje
Next level ho kennis dit
Ja die tip heb ik al van mijn vriend gekregen. Die heeft die kennis op gedaan via insta ho’s En draag het inderdaad ook alleen voor activiteiten binnenhuis maar zou ook niet naar buiten durven met jarretels. Ik vertrouw die dingen niet