Show je laatste aankopen #4


Jaaaaaaaa :heart:

20 likes

Ik houd het deze black friday bij mijn nieuwe xbox one x en de hopt bieradventkalender voor mijn vriend.

Ik had nog twee jurken besteld bij Zalando. 1 daarvan stuur ik sowieso terug. Over de andere twijfel ik, ik vind hem zoo mooi staan, maar ik kan gewoon geen gelegenheid bedenken waar ik hem aan kan doen…

Jurk


Van River Island

8 likes

Ja bij veel mensen wel. Maar bij ons is kerst altijd grote truien en wollen sokken. En oud en nieuw dan weer bier drinken in iemands schuur haha. In mijn omgeving gaan ze niet zo snel op chic…

1 like

Ik wacht denk ik eventuele verlovingen met kerst af haha, wie weet.

Was ie ondanks korting nog duur? Hij staat je wel heel goed, misschien dat ie nog eens van pas komt. Een goede jurk vinden is niet altijd een even makkelijke opgave. :woman_shrugging:t3:

Thanks :slight_smile: 28 euro, prima prijs. Maar zonde om hem daarvoor in mijn kast te hangen…

Nou ja volgens mij ben je er al uit haha, dan zou ik hem ook gewoon terugsturen!

1 like


Al ben ik wel van plan om er iets vrolijker bij te kijken

En omdat ik na mijn Colourpop bestelling nog niet genoeg lippenstift had ook nog deze:


In de kleur Bustier

images
In de kleur French Maid

En dan nog wat kerstcadeau’s, maar als ik die ga posten wordt mijn post wel heul lang :sweat_smile:

edit- Sorry voor de huge ass foto’s op mijn telefoon leken ze gewoon normaal maar op laptop lijken ze plots aan grootheidswaan te lijden

5 likes

Deze broek. Geloof eigenlijk niet in black friday en vind het wel gek dat zo’n duurzaam merk eraan meedoet maar heb geen skinny jeans meer en wilde wel graag eens iets proberen van the Reformation.

3 likes

Hele dag over nagedacht en toch gedaan:

De vegan variant

25 likes

image

11 likes

Jij wordt sowieso de best geklede persoon op de piste :star_struck:

1 like

met 35% korting op Fashionette love love, wilde graag een nieuwe werktas en love Furla. Twijfelde nog om er een Metropolis mini bij te kopen, maar eigenlijk niet echt nodig dus toch maar niet gedaan. Maar vond 35% wel echt een goede deal

2 likes

heeeeel gaaf! heb je een kortingscode nodig?


Vooral benieuwd naar de body!

4 likes

Allebei bij Bol, blij mee!

10 likes

verjaardagscadeautje voor mezelf (:

26 likes

Alledrie via Asos. Mag er eentje houden van mezelf… :innocent:

5 likes

Heb je een linkje van die tweede?

Ja hoor!
https://www.asos.com/minimum/minimum-stripe-jumper/prd/12611272?clr=ivory&colourWayId=16420854&SearchQuery=minimum

1 like