Show je laatste aankopen #4

Helaas zonder extra korting.

5 likes

Jammer, uitverkocht. Wel een leuke trui!

3 likes

Really? Bij mij staat er alleen ‘low in stock’. Soms helpt t ook om te switchen tussen ponden en euro’s.

Ja! Weet de code niet meer maar staat op de site in zo’n balk bovenaan


Dolce gusto Krups Genio 2 Met €60 koffiekorting! (Apparaat was €88) Drink zelf geen koffie maar mijn vriend wel, en het filterkoffiezetapparaat was echt een lekkend rotding. Hij zet ook heet water dus ik zet nu lekker theetjes! Misschien koop ik ook wel wat theecups en warme chococups. Verder ziet hij er gewoon zo cute uit? Dochtertje noemt hem Koffiepinguin :relaxed:

Jurk bij zalando lounge.

7 likes

Zodra ik hem op Nederland zet, gaat ie naar de homepagina. Productcode opzoeken helpt dan ook niet, dan kom ik op een horloge uit. :joy:

Tickets voor deze legend :tipping_hand_woman:t2:

8 likes




Allemaal van Asos met 25% korting. Dacht dat de korting niet geldig was op TO, maar blijkbaar wel, dus meteen mijn voorraad maar aangevuld.


Sjaal van Pieces (Zalando)

AC_SY400
Van Amazon.de

3 likes

Wat een leuke kast en die zwart-witte trui moet ik maar even gaan checken op de website van de H&M.

1 like

Ik was ook al meteen verliefd.
Alleen nog in XXS, XL en XXL (en voor mij in DE alleen nog in XXS :disappointed: ). Zit te twijfelen om de XL naar mn ouders te bestellen en te hopen dat 'ie lekker oversized valt dan. Ben daar alleen pas eind volgende maand, dus kan hem dan niet meer terug sturen als het er niet uit ziet…

1 like

Balen :frowning: Thnx. Ik heb maar de XL naar huis geklikt. Dat kan bij mij of nog leuk staan of is toch maatje kamperen in je uppie. :rofl:

1 like

Hoop dat het geen kamperen wordt :joy: Denk dat ik maandag maar gewoon even in de winkel ga kijken, die vier euro meer zal ik ook wel overleven. En als hij daar ook niet meer is, dan is het jammer.

Vero Moda;

H&M;

Zalando;

Double Gleam highlighter;

M’n favoriete lipstick, Verve;

11 likes

Iemand ervaring met zo’n gezichtsborstel toevallig?

8 likes

Ik heb zo’n borstel. Heb ook een roterende met echte haartjes maar vind die silicone eigenlijk fijner. Gebruik hem vrijwel iedere avond. Opladen hoeft ook niet zo heel vaak dus dat is ook wel chill

1 like



11 likes

Heerlijk random die wasmachine er tussen.

4 likes

ebook

2 likes

Nieuwe skincare van Paula.

4 likes