Show je laatste aankopen #4

Ik dacht dat ze in de koelkast juist sneller gingen? Bij mij gaan ze buiten de koelkast ZO snel, echt niet normaal. brb even allemaal in de koelkast droppen

1 like

Ik heb dit juist andersom haha, vind rijpe bananen zoo vies en zacht en papperig en dan vooral bruine plekjes, die zijn het allerergste :cry: half groenen bananen hebben tenminste een lekkere bite

Zoals deze in het midden, dan zijn ze perfect. Bijna geel met een zweem groen en geen bruine plekken :yellow_heart:

Volgens mij krijgt de schil wel sneller bruine plekjes (dat heb je ook als je een banaan in de vriezer legt, dan wordt de schil helemaal bruin), maar als je hem dan pelt is hij gewoon nog normaal. Dus echt rijpen is het niet.

13 likes

23 likes

Ik twijfelde heel erg omdat ik hier hoogstwaarschijnlijk een oma in lijk, maar ik denk ergens dat ik hem ook zo leuk vind omdat hij me aan mijn oma doet denken, dus :woman_shrugging:t2:. Van Rouje.

31 likes

oeh waar. is die broek van?

Ik heb beide bij Kruidvat besteld

1 like

8 likes

Oh, dat broekje had mijn beste vriendin ook vandaag gekocht :star_struck:

2 likes

Ja ik wil ook een recensie want wil over tijdje andere koelkast kopen.

2 likes

Air Max 1!! Waar vond je die? Bataviastad? Tof zijn die.

Iemand enig idee hoe snel de verzendtijd van H&M of Zara op dit moment is? Of Zalando? Ik wil graag wat leuks kopen voor volgende week dinsdag, voor een soort mini vakantie, maar dan moet het wel optijd aankomen …

Er zit hier in een kleine stad wel een kleine H&M, maar gezien je niet kan passen vind ik dat lastiger shoppen dan online

Ik heb afgelopen vrijdag bij H&M besteld en dat is gister binnen gekomen. Zara en Zalando weet ik niet…

1 like

H&M is snel! Eergisteren wat besteld en het komt vandaag al binnen

1 like

Ik heb vorige week maandag bij Zara besteld en heb nog niets ontvangen. Ook geen mail dat het verzonden is.

2 likes

Ik heb afgelopen dinsdag besteld bij Zalando en was zaterdag in huis👍🏻

1 like

Dan heb jij een hippe oma! Vind het een heel mooi jurkje

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.