Ik dacht dat ze in de koelkast juist sneller gingen? Bij mij gaan ze buiten de koelkast ZO snel, echt niet normaal. brb even allemaal in de koelkast droppen
Ik heb dit juist andersom haha, vind rijpe bananen zoo vies en zacht en papperig en dan vooral bruine plekjes, die zijn het allerergste half groenen bananen hebben tenminste een lekkere bite
Zoals deze in het midden, dan zijn ze perfect. Bijna geel met een zweem groen en geen bruine plekken
Volgens mij krijgt de schil wel sneller bruine plekjes (dat heb je ook als je een banaan in de vriezer legt, dan wordt de schil helemaal bruin), maar als je hem dan pelt is hij gewoon nog normaal. Dus echt rijpen is het niet.
Ik twijfelde heel erg omdat ik hier hoogstwaarschijnlijk een oma in lijk, maar ik denk ergens dat ik hem ook zo leuk vind omdat hij me aan mijn oma doet denken, dus . Van Rouje.
Iemand enig idee hoe snel de verzendtijd van H&M of Zara op dit moment is? Of Zalando? Ik wil graag wat leuks kopen voor volgende week dinsdag, voor een soort mini vakantie, maar dan moet het wel optijd aankomen …
Er zit hier in een kleine stad wel een kleine H&M, maar gezien je niet kan passen vind ik dat lastiger shoppen dan online