Show je laatste aankopen #4

Ik heb vandaag geleerd dat H&M ook maten voor petite vrouwen heeft (kleiner dan 164). Die maten duiden ze aan met een p erachter (34p bijvoorbeeld). Misschien beetje te laat of ongevraagd advies, maar misschien past dat beter aangezien je zegt korte benen te hebben haha.

3 likes

Wooooow ik heb vandaag precies deze outfit aan

1 like

Wow :flushed: ik zag de p inderdaad soms staan. Maar wist niet wat het inhield :sweat_smile:

1 like

Eindelijk een nieuwe koelkast en ik hoop maar dat ie muis en muisstil is want ik word zo gestoord van mijn koelkast die zo’n lawaai maakt

47 likes

Deze thanks to @tuula

7 likes

Heb je een Etsy shop? :blush:

Wat een super leuke kettinkjes! Maak je sommige ook nog op bestelling :)?

Done :heart_eyes_cat:

1 like

Ja vandaag pas ontvangen, nu bpost maar 2 dagen per week langskomt en vorige week dat net een feestdag was… :roll_eyes: maar ben er super blij mee :grin:
(Zelfs mn vriend maakte er een opmerking over dat’ie het leuk vond staan en die let normaal nooit op zo’n dingen haha)

1 like

Ja is ook mijn droom! Het lijkt me zo leuk om je ijsjes op ooghoogte te hebben ipv te moeten bukken

5 likes

Doe je een recensie als je ‘m hebt? Mijn droooom zo’n koelkast :heart_eyes:

2 likes

Nou vond het lengte verschil tussen de normale en de p niet zo heel shockend veel, p was voor mij nog steeds te lang maar sla gewoon de pijpen om!

1 like

Maar waarom ligt al dat fruit in de koelkast :woozy_face:

Ja iedereen weet toch dat je bananen buiten de koelkast moet bewaren

3 likes

Jaaaaa appels horen in de koelkast, heeeerlijk😍

1 like

Supervette aankoop dit

5 likes

Niet eens in het zwart?

1 like

Dat wordt ie vanzelf schijnt

18 likes

Dan rijpen je bananen niet door (of in ieder geval een stuk langzamer), perfect voor als je het liefst nog half groene bananen eet :green_heart:

Dat is ook een lifehack met avocado’s trouwens, doe ze in de koelkast als ze precies rijp zijn en dan blijven ze ongeveer een week in die staat omdat ze niet doorrijpen in de kou. Altijd perfect rijpe avocado’s :green_heart:

3 likes

Dit is echt goals! Niet meer graven in te volle lades.

1 like