Show je laatste aankopen #4

Mooi! Waar is deze van? Gokte op other stories, maar kan m daar niet vinden

1 like

Bank en salontafel. We leven al vier weken boven en nu is de huiskamer klaar. Kijk wat een bank! Voelt zo luxe aan, Klinkt stom maar ben echt dankbaar dat ik nu eens mooie meubels kan aanschaffen. Kan er bijna om huilen haha

69 likes

Wauw prachtig!

1 like

Wowww hee wat een bank!! Je kunt daar denk ik heeeel lekker filmavondjes houden en loungen!! Hoe lekker zit ie?

1 like

Ja daar is ie van inderdaad! Linkje: https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/mini-dresses/product.fitted-crushed-velvet-mini-dress-black.0683468001.html

Hele mooie bank!

18 likes

Veel wandelplezier!

Yeet

12 likes


Met korting.

6 likes

Wat aankopen in Antwerpen gisteren:

Lekker opzichtige blouse voor mijn inner Nel

Deze blouse valt veel mooier in het echt. Goede kwaliteit ook.

Heb al 12 jaar geen oorringen gedragen omdat ik ze niet kan hebben, maar deze met bijtjes vond ik zo leuk. Vind ze ook leuk staan.

Deze zijn zo zacht van binnen
afbeelding

Dit boek vandaag besteld
afbeelding

25 likes

Tara Jarmon! In de winkel hadden ze een soort private sale, maar zag net op de website dat je die korting ook krijgt als je een account aanmaakt (40%).

Mooie riem! Zoiets zoek ik al een tijdje. Heb je misschien een linkje?

Toen ik deze hier voorbij zag komen was ik verkocht, dus vandaag gehaald. Dekentje van de Hema dus.

22 likes

ah heel erg bedankt! Meteen besteld. Hij lijkt echt perfect

Oooh die heb ik besteld (ook nav tip hier) Hij ziet er heerlijk uit :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Waar zijn deze van? Ik vind ze erg mooi!!

Ja twee keer per jaar zijn er de Archives. Het is er nu ook nog volgens mij

2 likes

De sale is altijd van de collectie van het jaar ervoor. Sale is er in januari en in juni/juli. Er staan nog wat dingen op de site :smiling_face_with_three_hearts:

Gezwicht voor dit tafeltje

6 likes