Show je laatste aankopen #4

Jaaa ik heb 'm ook gekregen, echt zo’n fijn ding!! Super blij mee.

1 like

ik vind stereogeluid het eigenlijk altijd wel waard, en anders kun je er één nog redelijk dicht bij de aanschafprijs doorverkopen denk ik

1 like

Is ook zo, en ik heb in principe geld voor twee gekregen. Ga het gewoon doen, dankje!

Edit: overigens wel met de melding dat ik als ik wilde ik er ook een mocht kopen en met de rest wat anders leuks mocht doen, niet dat ik stiekem de helft van mijn cadeau ergens anders voor wilde gebruiken

1 like

en dan deze afspeellijst aan😍

4 likes

Ik sla hem op :smiley:

1 like

Ik dacht even dat het over koptelefoons ging. Hebben jullie aanraders of juist afraders? Budget is niet belangrijk, ik wil graag oriënteren op goede kwaliteit.

Mijn woonkamer (/eetkamer) is zo’n 45 m2 en als ik 'm een beetje strategisch plaats vult één speaker de hele ruimte!

Hij is van Simply Be, heb hem gekocht via Wehkamp!

Ik heb sinds kort de welbekende noise cancelling koptelefoon van Sony. Is niet goedkoop, wel uit tests de beste (samen met eentje van Bose). Ben er echt heel blij mee!

4 likes

Ik heb de Bose Quiet Comfort II, iedere dag weer blij mee en voor mij echt de investering waard :heart:

5 likes

Na een nachtje twijfelen dit toch gekocht. Zooo benieuwd naar die prachtige puzzels en de sorteerbakjes lijken mij ook echt ideaal.

13 likes

@Nidorina @LoisLane @Salmiak

Dankjulliewel! Ik ga die twee straks even vergelijken. :yellow_heart:

1 like

Wat aan de prijzige kant voor deodorant, maar ik ga dit eens uitproberen :thumbsup:

Ennnn ik was laatst zwaar geïrriteerd om hoe lastig mijn gellak eraf ging. Wilde alleen de peely base van Holo Taco bestellen, maar ik dacht joe #treatyourself

afbeelding

7 likes

Ik hoop dat ie het bij jou altijd goed zal doen, ik heb een beetje spijt van mijn symfonisk lampen. Op de dagen dat ze het goed doen ben ik er weer helemaal blij mee, maar ze doen het te vaak dus niet goed. :sweat_smile:

Oooh jee, haha waar loopt het mis? Connectieproblemen?

Juuuup. De eerste twee dagen was ik helemaal verliefd op die speakers en ze deden het perfect. Nu haperen nummers voortdurend, stoppen ze terwijl nummers in de app (of het nou via de Sonos app is of via Apple AirPlay) gewoon doorspelen of stopt ie random met een nummer en begint uit zichzelf een ander.

Het zal vast aan de WiFi liggen, maar voorheen nooit problemen gehad eigenlijk. Internet staat vol met dit probleem, meer mensen hebben er last van, helaas.

Op de dagen dat ze wel meewerken ben ik weer helemaal blij, vind ze ook top om aan te hebben bij Netflix etc.

1 like

@Nidorina en @colorito hebben jullie alledrie deze?

Ik heb ook de Bose en ik gebruik hem elke dag! Ik zou de Sony en Bose even testen in de winkel als je die mogelijkheid hebt. Ik vind ze allebei goed.

De nieuwste Sony was ik nu waarschijnlijk voor gegaan (was er toen nog niet), maar ik had al mijn Bose en daar ben ik ook heel blij mee.

Ik heb juist die van Sony (de xm3) en daar ben ik ook zo ontzettend tevreden mee! Ik vond die van Bose wat meer afgesloten, vissenkom gevoel, en vind deze comfortabeler zitten. Zou ze dus echt beiden even proberen.

3 likes

en @Max over welke koptelefoon van Sony hebben jullie het?