Show je laatste aankopen #4

Ja ze waren er weer in mijn maat! Dus deze gekocht:

15 likes

Ik twijfel zo. Wil eigenlijk de gewone leren, maar die komen natuurlijk nooit in de uitverkoop :disappointed:

Want mijn huidige zit onder de verf door het klussen

4 likes

https://www.thelittlegreenbag.nl/dames/tassen/crossbodytassen/o-my-bag/lola/56785

3 likes

scotch-x-soda-women-jurken-lange-mouwen-372-496

17 likes

Dit pak van harper & yve, met dank aan @Pantalones

Nou hopen dat ie past🤞

39 likes

Wel regelmatig via Footway! Ik heb zelf ook Docs daar gekocht en de levering was super snel en de service goed.

1 like

Ik heb geen perfect lichaam voor een jumpsuit maar ik was zo benieuwd dus toch maar besteld, en hij is echt heel leuk!


En deze rugtas :blush:
Edit: sorry voor de grote plaatjes

29 likes

Weet je toevallig hoe laat ze weer aangevuld werden?

Nee geen idee, denk wel in de avond want heb in de middag geloof ik nog gekeken en toen waren ze er nog niet. Heb de hele week af en toe gekeken, maar nu pas geluk gehad. Welke maat heb je? Mocht ik ze toch niet houden, ik heb maat 39

Ok, dan ga ik het gewoon goed in de gaten houden! Wat lief van je, maar ik heb helaas een maatje groter!

Ik heb m’n huisje opgepimpt!

Badmat H&M
Schermafbeelding 2020-01-04 om 15.25.26

Plantenpotjes voor mn basilicum en bieslook plantjes in de keuken (19toen en H&M)

Keukendoeken van de Hema

34 likes

Ooh heel leuk die jumpsuit! Staat je vast mooi!

2 likes

All black! :black_heart:

29 likes

Die schoenen :heart_eyes:

1 like

Heeeele toffe schoenen! Waar zijn ze van?

1 like

Die donkerblauwe gouden apen theedoek heb ik ook. Als je wilt dat de apen zichtbaar blijven, was dan niet op 60 graden :frowning_face:

1 like

Thanks!! Van Guts & Gusto! Ze heten Hilde, dat zoekt misschien iets makkelijker.

1 like

Thaaanks! Die gaan op m’n wishlist.

1 like

Ik begrijp dit antwoord niet?

17 likes