Show je laatste aankopen #4

S.wiss S.ense? Kun je ‘m helemaal zelf samenstellen.

1 like

Deze heb ik, hij rolt zeker niet op! Fijne band :muscle:t3:

1 like

Wil eigenlijk mjolvik (?), maar die is duurder en groter. Onze kleine slaapkamer is eigenlijk niet zo geschikt voor een boxspring

Aah ja ben ik ook een keer geweest! Iedereen komt met mooie haren terug daarvan, bij mij was de knipbeurt wat minder verlopen :sweat_smile:

Deze sjaal bij asos. Koeienprint :heart_eyes:
En twee basic zwarte shirtjes. Te veel moeite om te screenshotten.

12 likes

HKliving :smile:

1 like

Jas is binnen, hij past en ik vind m fantastisch! Nogmaals dank voor het delen haha. Thermo voering, 70% wol en hij is super licht. Niet verwacht, ik dacht dat het een zware jas zou zijn maar niet dus. Happy.

13 likes

Hoop dat jij er ook zo blij mee zult zijn (anders zou ik dat echt heel sneu vinden) :raised_hands:t3:

1 like

Ik hoop zo dat ie past. Was de enige korte trench coat

6 likes

Och jij! Serieus? Verknipt

Oooh beter! Nu ben ik iets meer gerust. De app zei dat ik maat 40 moest nemen, maar heb toch maar maat 38 besteld.

Ja het moest allemaal snel snel gebeuren, knipbeurt was ruw soms gewoon pijnlijk en ik liep met natte haren de deur uit.
Dus geen herhaling voor mij.

NafNaf OMG de herinneringen
:two_hearts:

2 likes

Haha echt ja.

En dit soort T-shirts.
Wist echt niet dat dat nog bestond joh.

3 likes

Zo kwam ik gisteren een fiets tegen van Paul Frank
Daar had vroeger iedereen (oa) shirtjes en agenda’s van

download

20 likes

:joy: de eerste keer dat ik wat zag van Paul Frank was dat een shirtje met twee van die aapjes, dus ik dacht dat het linkeraapje Paul heette en de rechter Frank. Daarna bij alle shirtjes met één aapje vroeg ik me hardop af waar Frank was gebleven :+1:

31 likes

Jaa, ik had ook vanalles van Paul Frank en nog zo een cartoonachtig merk wat ik bij Funkie House Rotterdam kocht. Mijn ouders gebruiken nog steeds mijn oude Paul Frank poef haha.

3 likes

De Funkie House! Wat een nostalgie :smiling_face_with_three_hearts: Je was vroeger pas hip, als je bij Funkie House kocht. Al was het maar iets kleins.

7 likes

Jaaa dat was een kinki kapper! Daar ging ik toen voor het eerst alleen naar de kapper en toen dacht die medewerker dat ik studeerde!!! Ik was toen 13 dus ik was helemaal blij dat ik zo c00l en volwassen overkwam :thumbsup: echt nostalgie, al mijn geld ging op aan funkie house en de chill out

3 likes

Ja die hadden ook vet veel alternatieve shit, zoals opblaasbare handtassen en dergelijke. En keiharde muziek.

5 likes