En T-shirts in de vriezer!
en Von Dutch petjes
Jaaaaaa!
haha love it. Zou een apart topic voor al deze dingen moeten komen
Is er toch? Iets met dingen die je als kind heel fancy vond ofzo
Haha ja de funkie house, chill out, kinki kappers, daily rush, brittain!
Deze tas
Ik had echt precies deze ervaring! Kinki kapper toen ik 13 was en een heel gaar gesprek waaruit bleek dat de kapper dacht dat ik student was. Ik voelde me half cool maar half dacht ik ben je wel helemaal goed snik, kijk naar me ik ben een kind?
M’n moeder vond de chill out helemaal geweldig en ik kreeg echt de mafste kleding die ze daar hadden, mede waardoor ik in de brugklas niet bepaald populair werd
Prachtig! Hoe lang ben jij en wil je me laten weten hoe die blauwe valt!
Nice. Sowieso vind ik het raar dat ze geprogrammeerd zijn in de kleinere zaal. Het is een band die nauwelijks Nederlands aandoet en al helemaal geen losse concerten heeft gegeven de afgelopen 15 jaar in Nederland of zo. Dan is het toch niet zo gek dat het zo snel uitverkoopt.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik ben vooral kind aan huis in de 013 en Tivoli. Maar hopelijk zal Paradiso snel het voorbeeld van de Duitsers volgen want veel mensen zijn over de situatie verbolgen.
650 maximaal in de oude zaal. 1200-1300 in de max, ligt aan het soort programma. Dus het valt wel mee hoor. Ze proppen er niet meer in ivm brandveiligheid.
Yesstyle bestelling
Hada Labo Face wash

Senka Face wash

Etude house creme
iUNIK creme

Er zat een gratis sheet mask bij
Wel voor iemand met een heeeeeeele lange kont dan