Oh echt? Dan loop ik daar morgen meteen even langs. De vorige keer hadden ze alleen maar die met tekst.
Ik heb ook zo’n theedoos maar in het goud, denk dat die destijds ook van Xenos kwam! Ik kreeg er alleen m’n theezakjes niet goed in opgeborgen dus heb ik hem maar als sieradendoos gebruikt
Deze oorbellen en nog een paar met hartjes, bij fashionology in de sale nu met 30% extra eraf met code Final
hema thee en keukendoeken.
Komen er reviews in het Asian beauty topic?? Ben heel benieuwd
Ja! Gelukkig wel
Geef aan mij?
Ik besteed gemiddeld 50% van mij werkdag in de auto. Dan is een grote fles waaruit ik 1 kleinere fles kan bijvullen wel handig. Ipv allemaal kleintjes die ik ook nog telkens moet afwassen.
Bedenk nu ook dat ik een grote pot water kan koken, deze in de fles doen en op tafel neer te zetten ipv dat ik elk half uur naar de waterkoker loop als ik thuis ben.
Heb er ook een van 500ml voor in de tas, maar merk dat ik deze weinig gebruik.
Dit doe ik ook met mijne! Wel maar 0.5 liter maar anders moet ik steeds weer dat water koken, zo zonde.
Oehh waar heb je die sloffen gekocht?
Bioscoopkaartjes
Die heb ik bij de Aldi gevonden
Onder andere dit gekocht gedurende shoppingtripje naar Londen:
- fenty beauty mini primer
- philosophy purity made simple
- charlotte tilbury lipstick + lippotlood in pillowtalk medium
- philosophy microdelivery peel
- philosophy oogcreme
- vichy dermablend concealer
- la roche posay cicaplast baume
- clinique redness solutions
- clinique concealer
(Deze laatsten gekocht na het kijken van een lisa eldrige filmpje omdat ik zo onder de indruk was) - glossier boybrow
- real techniques kwastje
- haarspeldjes
Verder ook nog een oogschaduwpaletje van sleek, haarmasker, mascara etc gehaald maar die heb ik al opgeborgen
In new york was ik vorig jaar langs glossier gelopen maar had ik geen zin om in de rij te staan wachten buiten in de regen, maar hier was bijna niemand vanochtend! Vond het personeel wel niet bepaald behulpzaam, ze waren elkaar aan het opmaken en hadden helemaal geen oog voor anderen in de winkel.