Show je laatste aankopen #4

Yes zal tzt wat mini reviews schrijven :blush:

1 like

Er zit een downloadcode bij de Switch maar ook fysiek spel besteld.
Via GameMania

23 likes

Als mijn vriend dit zou zien, zou hij groen van jaloezie zijn!

1 like

haha aww. Ook een animal crossing fan?
ik heb een switch alleen toen ik dit nieuws las, ben ik naar de GameMania gegaan en een pre-order geplaatst. Dan maar op water en brood leven.

Ja en ik denk dat deze ook wel gekocht gaat worden. Hij zit nu nog in de 'het is niet nodig’fase maar ik denk dat hij ook naar de 'dan maar op water en brood’fase omslaat.Veel plezier ermee!

Hahah ik zat precies hetzelfde! “Nee je hebt een goeie switch. je hebt dit echt niet nodig” toen zei mijn vriend dat hij ook graag een switch wilde. Dus hij krijgt mijn “oude” (nog geen jaar oud) en dan haal ik deze.
Jullie ook alvast veel plezier er mee!!

2 likes

Deze staat zo hoog op mijn lijstje haha. Vind hem zo gaaf en LOVE animal crossing

1 like

Die is leuk! En het hij staat je ook erg goed.

1 like

Welk filmpje is t?

Iets van een acne routine waar ze een blond meisje met acne opmaakt. Ik heb niet zulke ernstige acne gelukkig maar wel wat roodheid en regelmatig puistjes terwijl ik liever geen hele plamuurlaag opsmeer. Ik vond het eindresultaat in ieder geval erg mooi en natuurlijk ogen

12 likes

Toch de blazer van het topic gekocht omdat hij echt heel goed zat.

16 likes

Ik probeer een wat meer basisgarderobe aan te leggen van een goede kwaliteit. Ik las in het mode topic dat dit goede kwaliteit was én ze waren nu voor de helft!

1 like

Waar zijn deze nu in de sale? :slightly_smiling_face:

Op hun eigen website!

1 like

Herbruikbare wattenschijfjes bij de normal. 10 stuks, heel zacht en je kan ze op 60 graden wassen. :blush:

28 likes

wejooooooooooooooooooo wat een deal ik vind dit zulke chille sneakers

Joooo ik zoek deze kleur al zo lang!!! Waar? Online?

Ohja, die zie ik op internet ook nog… wel hele chille prijs!!

1 like

3 dagen in allebei de Disney parken en 2 nachten in het Newport Bay Club hotel met het extra luxe Golden Compass arrangement, samen met vriend, schoonzusje en schoonmoeder! :star_struck: Wel in november pas, maar nu al zin in en nu was er nog vroegboekkorting.

image

41 likes