Ooh waar zijn deze van?
De Normal!
Nee van een winkel die hier de Xenos vervangen heeft, Casa!
en lowlands ticket!!!
Ze zien er op de site alleen een stuk degelijker uit dan in het echt haha.
Maar jas goeie sale en echt heel licht, dus heel blij mee!
Ben speciaal de hele winkel nog eens doorgelopen, omdat ik spijt had gekregen dat ik ze niet had meegenomen. Kwam er daarna pas achter dat ze LE waren.
Weekendje Maastricht, kleine greep uit de aankopen
Daarna nog naar de DM geweest dus dan weet je het wel

Leuk! Waarvan?
Van de Ikea!
Super mooi! Wil je een keer laten zien hoe je hem combineert?
Ben echt helemaal in Animal Crossing hype.
Heb zes Amiibo’s via marktplaats gescoord voor 45 euro. (Zijn ook al binnen dus ben niet opgelicht) Als ik ze via Nedgame in een winkelmandje gooi zijn ze 96 euro bij elkaar. Prima deal De rest ga ik denk langzaam aan iedere maand bij verzamelen.
Ik ga dat spel ook voor de Switch halen, wordt mijn eerste AC game maar ik ben al enthousiast haha!
Super leuk!! Ik vind het altijd een super relaxed spel. Ben ook echt heel benieuwd naar New Horizons. Al het nieuws wat ik er over vind (Voornamelijk op twitter) laat me van binnen echt gillen als een klein meisje. Hopelijk snel een Nintendo Direct er over (Al denk ik dat het zo dichtbij niet eens meer in een direct komt)
Is er overigens een apart topic voor Animal Crossing, zoals met de Sims? Ben het nog niet tegen gekomen.
@Clancy ik ga onze switch inruilen voor de AC versie! Tenminste, ik ga GameMania maar even bellen om te kijken of dat nog lukt.
Oo ik ga voor je duimen dat ze hem nog hebben! Volgens mij vraagt GameMania dan wel of je de switch langs kunt komen brengen zodat ze hem een dag of twee kunnen testen. Wellicht handig om ook te vragen!
Gebeld en is geregeld hoor! Ik krijg een berichtje als het binnen is.