Show je laatste aankopen #4

Haha nee niet allemaal, had 5 paar besteld geloof ik en nog maar 2 paar binnen. Nu heb ik ook maar 2 oorbelgaatjes, dus dat is prima.

Deze

Deze heb ik nu binnen:

En deze moeten nog verzonden worden

3 likes

Aaah super leuk!! Ik heb die sterretjes en die ringetjes met de bolletjes toevallig gisteren weer ingedaan :joy:!

Lelijke oorfoto 😂

3 likes

Nice! Die vorige oorfoto van jou had me overtuigd dat ik het nodig had hoor :joy:

1 like

14 likes

Ik vind dat eerste model echt op Lindsay Lohan lijken.

12 likes

Droomde er vannacht zelfs van dat hij niet meer te krijgen was dus moest hem wel kopen vandaag :sweat_smile: Kan niet wachten!

9 likes

Simpele zwarte jurk van Pieces in de Zalando Lounge! Referentie is PCLAURA ANKLE DRESS mocht iemand benieuwd zijn.
Echt een kutfoto wel, moest de afbeelding in Photoshop lichter maken om te zien dat er dus kleine knoopjes van de v-hals tot de zoom lopen.

31 likes

giphy (1)

1 like

Leuk! Maar bij mij staat helaas niks, alleen een oude bonus voucher. Ik ben wel Plus member.

Ah super leuk, heb een kaartje naar een vriendin gestuurd :relaxed:

2 likes

afbeelding

Mooie aanboeding bij vodafone!
Oh en zo’n lieve klantenservice meneer (knul)

Ik had alles rond zei hij, mevrouw ik mag het nog goedkoper voor u, u krijgt van mij nog extra 5 euro korting per maand.
“Ja ik vind dit altijd leuk om te geven als mensen aardig zijn en er niet naar vragen” :smiling_face_with_three_hearts:

Abo €15,- per maand voor 10gb
En nieuwe phone voor €530,-

39 likes

Waar heb je het pak gekocht?

Zara ! Hopelijk past hij goed :crossed_fingers:t2:

1 like

Vind dit echt veeeeeel mooier dan normale broekjes. Je krijgt er een super slanke taille van en lange benen.

2 likes

Tips waar ik vrijdag last minute in fysieke winkels een mooie body of een wat sexier/vrouwelijker topje kan vinden? Heb een nacht feestje en wil een keer niet in een standaard tshirt. Is daar altijd kneiter heet dus een blousje oid is ook niet te doen.

43263680
Dit boek (maar mijn slang is mooier)

Schermafbeelding 2020-02-12 om 21.48.17

Me laten overhalen om toch Sinclairs te bestellen die ik al een jaar ofzo op het oog heb. Heb wel 2 maten besteld, dus ik ben benieuwd welke beter zit.

En ik heb toch weer een bibliotheekabonnement afgesloten en meteen al 3 boeken geleend. :slight_smile:

8 likes

Ik vraag me dus altijd af of ik de enige ben die gelijk ingegroeide haren krijgt bij waxen of scheren. Ik zit altijd vol fascinatie te kijken naar ex on the beach double Dutch en dat soort programma’s dat die zo glad als een aaltje zijn en ik standaard onder de scheeruitslag. Huilen

6 likes

Nee je bent zeker niet de enige. Weet ook gewoon niet wat ik dan moet doen om het er oké uit te laten zien? Zeker aan het einde van een zonvakantie als ik bijna dagelijks heb geschoren is het helemaal een ellende

1 like

Ik had het onderste jurkje toevallig vandaag aan. Heel blij mee.:grin:

Aan foto

18 likes

5 likes