Show je laatste aankopen #4

Waar is dit jurkje van? Heel leuk! (@Dubio)

1 like

Van guts & gusto, uit de sale.

2 likes

Wauw hoe heb je deze aanbieding gevonden? Ik zit nu al bij vodafone maar via de site kwam een nieuw abonnement en telefoon veel duurder uit!

ik heb eerst ook gewoon op de site gekeken.
de iPhone Xs 64gb, (gold) is nu 528 euro. (o.k. 5 euro thuiskopieheffing erbij maar aansluitkosten gaan er ook weer vanaf)
ik heb een red essential 10gb abo. normaal is deze 25 euro. maar met ziggo is dit 20 euro.
omdat deze knul zo aardig was heb ik nog een keer extra 5 euro korting p/m gekregen.
Dat mogen zij blijkbaar!

vandaar dat de combi ziggo en cadeautje mij 10 euro per maand scheelt. en alleen de 11 en xs zijn in de aanbieding,

Preorder voor LoK funkopops. Ik hoop wel op de chase variant van Korra, gezien ik al een Nendoroid heb, haast een kopie van de gewone funko.

Waarom Bolin (nog) niet? :thinking:

3 likes

Nieuwe planten! 2 bovenste voor mij (niet mijn foto’s)

En deze voor m’n vriend als valentijnscadeautje

50 likes

Deel nodig voor carnaval en deel was op. Heb deze spons van real technics voor de eerste keer dus ben benieuwd.

5 likes

Wat is die middelste :star_struck:

Hoya carnosa tricolor als ik het goed heb!

1 like

Ik las spons even als in sponsordeal, en dacht hoe heeft ze dat gedaan

2 likes

Oehh die spon deal zou van harte welkom zijn😍

1 like

14 likes

Dankjewel! Ik heb ook ziggo dus ga eens op de site kijken!

1 like

afbeelding

X 2 want 75% procent bij kruidvat

5 likes

Valentijnscadeautje :laughing:

15 likes

Vijf keer gepast in de winkel, uiteindelijk meer dan de helft korting :waxing_crescent_moon:

41 likes

Die zijn tof!

1 like

Ja hé :new_moon_with_face: dankjewel!

oh wauw, waar zijn deze van als ik vragen mag?

& Other Stories: https://www.stories.com/en_eur/shoes/boots/ankleboots/product.crescent-moon-heeled-suede-boots-black.0820082001.html

1 like