Show je laatste aankopen #4

Kersttrui voor de foute kersttruiendag (???) Op kantoor.

Edit: grapje, ik kreeg een mail dat de trui uitverkocht was en ik m’n geld terug krijg. Iemand nog tips voor een leuke kersttrui? :evergreen_tree::santa:

1 like

Kerstcadeautje voor mijn moeder (gek op Winnie the Pooh)

ennn voor mijn vader een Google Nest Mini (en uiteindelijk ook moeder). Ik wist niks, hij ook niet en hoefde niks, maar ik hoorde hem toevallig vandaag zeggen dat ie dit ooit wel wilde. Vooruit maar dan.

Weer een nieuw plaid meegenomen (Tuinland), heb hier al een van en hij wordt lelijk en smoezelig. Lekker warm. :heart:

9 likes

Daarnaast nog Secret Santa cadeautjes, kerstkaarten, make up remover en een nieuwe paraplu. En nu ben ik arm.

4 likes

Ketting met de namen van m’n kinderen

6 likes

Had echt een nieuwe sportlegging nodig

12 likes

Volgens mij kun jij echt wonen in al jouw sport kleding…
Je hebt geen gewone kleding meer nodig…

Ja :no_mouth: maarrr ik werk fulltime en heb dan werkkleding aan dus heb ook niet veel normale kleding nodig :ok_hand:t3:

Mooi! Is deze ook Gymshark?

Nee deze is van bombshell sportswear!

1 like

Huda beauty pallette
Tattoo liner kat von d
Shape tape concealer

Yaaas zo blij mee. Bij de Sephora in Düsseldorf.

16 likes

Geen aankopen maar cadeaus:

mk_new_adult

En natuurlijk de nodige flessen wijn.

4 likes

Dit bed in het zwart en de pootjes echt op de hoeken.

En bij een nieuw bed moet een nieuw dekbedovertrek (At Home by Beddinghouse -Tender).

Nog wel 11 weken wachten, maar goed. Zal allemaal wel heel mooi gaan staan in onze donkergroene slaapkamer denk ik.

28 likes

Zo’n fijn bed! Wij hebben de lichtgrijze versie, ook met pootjes bij de hoeken.

1 like

Hoe heet het bed precies? (afbeeldingen zoeken gaat beetje moeilijk op mijn telefoon)

S w i s s S e n s e VT wonen Pepper, in de winkel bestellen was voor ons voordeliger.

1 like

Ik zou altijd al jouw kledingstukken en outfits zo aantrekken, heel leuk.

2 likes

aaa

Of nieuwe kerstjurkjes/galajurk of hakken. Want ik heb immers genoeg kerstjurken. Dus het zijn nieuwe hakken geworden.

Maar omdat ze zo leuk zijn, moet ik wel een bijpassend jurkje halen…:see_no_evil:

2 likes

Ben benieuwd of ze lekker zitten. Ik vind ze zo mooi, ze staan al maanden in m’n favorieten.

Beetje late to the party met deze maargoed

Kerstoutfit. Voor het eerst in 100 jaar weer een keer een flared broek.

Voor als de eerste optie tegenvalt.

En fancy thermosokken

17 likes

Zeeman! Ze hadden ook nog een paar andere printjes. Op de site zijn ze uitverkocht, maar hier lagen nog stapels. Zijn trouwens setjes van twee voor iets van €2,99 geloof ik

9 likes