Show je laatste aankopen #4

Nieuwe mok! :speak_no_evil:

15 likes

kerstboompje :hugs:

4 likes

10 likes

Leuke blouse! Waar is die van?

Dank! Van Stradivarius :slight_smile:

1 like

Maar dan de versie zonder capuchon en lekker oversized.

Ik schaam me nergens voor.

1 like

1 like

afbeelding

10 likes

Mocht gister een kerstpakket uitzoeken. Ben gegaan voor een bon van Bol van 70 en heb deze nu uitgekozen. Geen ervaring met draadloze koptelefoon maar lijkt me zo lekker als de kinderen schreeuwerige tekenfilms kijken en ik dan lekker muziek kan luisteren :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik ben vreselijk moeilijk met sieraden, vind nooit wat mooi. Dus toen ik deze 2 kettingen zag die ik gelijk prachtig vond, heb ik gesplurged. Dus laatste aankoop van 2019.
Ok, heb stiekem ook wat borduurpatronen gekocht, maar dat valt niet onder kleding of uiterlijk vertoon :grimacing:

En ik kijk er enorm naar uit om deze patronen te maken

30 likes

Die patronen zijn mooi! Heb je een linkje?

Ze zijn van Sarah K Benning, maar helaas niet meer te koop. Ze had ze voor black friday weer een weekend online gezet, maar dat is nu weer afgelopen. Ik weet wel dat ze volgend jaar juli ze weer gaat verkopen. Sorry :disappointed:

1 like

oh jammer, mss denk ik er in juli weer aan. Ze zijn iig erg mooi, dank je voor de naam van de ontwerpster!

6 likes

Had een kortingscode van 35% gevonden :woman_shrugging:

2 likes

Mooi, waar zijn de kettingen van?

Wat kerstcadeautjes.

4 likes

Heel leuk!
Waar is de bovenste van?

Voor mijn puberbroer :wink:

4 likes

Iemand eeeeenig idee waar ik zulke kan kopen? Kan het online niet vinden… heb er vorig jaar 1 gekregen en die is net stuk gevallen ):